Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 9 lipca 2013

C-Luv - How did it happen? 2005 (A Love to Kill OST)


Tae Wan - Jak to się stało?

To nie jest film ze szczęśliwym zakończeniem jakie lubimy
Piękne zakończenia nie istnieją
Każdy dzień jest zwyczajny, nic się nie dzieje
Nie ważne jak bardzo śpiewam
Kto będzie wiedział, że się rozdzieliliśmy?
Kto będzie wiedział o naszych rozmowach?

#Jak pozwoliliśmy temu przeminąć?
Jak podzieliliśmy nasze życia?
Rozumiem, że wspomnienia nie trwają wiecznie
Ty i ja, zmieniliśmy się, świat jest taki sam
Wciąż nie mogę w to uwierzyć, jak to się stało?

To nie jest drama*, która nam się podobała
Kiedy otwieram oczy po policzeniu do trzech, łzy wciąż płyną
Jak sen, czy będziesz przy mnie?
Wspomnienia ciebie i mnie zaczynają blednąć
Chciałem, żebyśmy byli razem przez wieczność
Nie mogę przestać o tobie myśleć

#

Jestem głupcem, bo nie byłem w stanie nic zrobić
Wszystko co robię, to stoję tu i śpiewam piosenki
Jak możemy zapomnieć, że się spotkaliśmy?
I wymazać naszą przeszłość?
Byłem szczęśliwy tylko mając cię w moim życiu
Teraz mając to jest wystarczające
Teraz mając to jest wystarczające
Kiedy pozwoliliśmy temu przeminąć
Jak to się stało...

*drama - azjatycki serial

angielskie tłumaczenie zhyahnaminha.blogspot.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...