Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 9 lipca 2013

Lim Hyun Jung - Reunion 2005 (A Love to Kill OST)


Lim Hyun Jung - Ponowne spotkanie

Kiedy myślę o tobie, moje serce wciąż boli
Musiałam pozwolić ci odejść, mówiąc te ostre słowa
Czasami myślę o tamtym dniu i żałuję
Bez żadnego przygotowania, powiedziałam ci moje ostatnie pożegnanie
Dzisiaj wiatr wieje jak tamtego dnia i tęsknię za twoim zapachem
Kiedy mijają mnie ludzie, czuję znajomy wzrok

Jesteś tam? Czy to byłeś ty? Wciąż jesteś w moich wspomnieniach
Ta osoba sprawiła, że nie spałam w nocy, ciągle czuję winę i smutek
Masz się dobrze? Masz się teraz dobrze? Znalazłeś kogoś nowego?
Pozwalam płynąć łzom, kiedy czuję pustkę razem z samotnością

Kiedy zbliżają się minione wspomnienia zawsze się denerwuje
Kiedyś były to historie, które opowiadałam z ciepłem

Jesteś tam? Czy to byłeś ty? Wciąż jesteś w moich wspomnieniach
Ta osoba sprawiła, że nie spałam w nocy, ciągle czuję winę i smutek
Jesteś szczęśliwy? Jesteś teraz szczęśliwy? Czy kiedykolwiek o mnie myślisz?
Nie będąc w stanie powiedzieć ci, że za tobą tęsknię, odchodzę
Moje oczy są wypełnione zimnymi łzami, które płyną, kiedy wieje wiatr

angielskie tłumaczenie zhyahnaminha.blogspot.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...