Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 7 lipca 2013

SISTAR - A Week 2013


SISTAR - Tydzień

#Myślę o tobie w poniedziałek, jestem ciekawa ciebie we wtorek
Czy powinnam wyznać ci swoje uczucia w środę? Jak mogę czekać?
Zaczynam sie denerwować w czwartek, dzwonisz do mnie w piątek
Mam zamiar spotkać się z tobą w sobotę – mój tydzień jest wypełniony tobą

##Piękny dzień, słowo “miłość” jest tak trudne dla ciebie i mnie
Każdego dnia nie mogę spać i cały tydzień piszemy miłość ku sobie

Z dnia na dzień, w miarę upływu czasu, staję się nerwowa
Że możesz zniknąć gdzieś – zaczynam się martwić
Ciągle utrzymujesz się w mojej głowie
Ćwiczę kilka razy, ale oboje nie mamy odwagi by wyznać swoje uczucie jako pierwsze

###Wiem, że pragniesz mnie chłopcze i wiesz, że ja ciebie też
Nawet nie wiedząc, po prostu zaczęłam bardzo cię lubić
Wyszepcz mi miłość, pokaż mi swoją  miłość
Powiedz, że twoja miłość się nie zatrzyma, powiedz, że twoja miłość się nie zatrzyma

##

Kiedy włączam radio lub telewizor i leci zabawna piosenka o miłości
Chciałabym, żeby to była nasza historia, ale nic nie idzie tak jak zaplanowałam, gdy stoję naprzeciwko ciebie
Lubię twój styl chłopcze, jesteś taki świetny chłopcze, więc nie bądź nieśmiały chłopcze
Chociaż nie potrafisz tego wymówić z łatwością, otwórz swoje serce, wtedy zobaczę co jest w środku

Wierzę, że tylko mi pokażesz swój uśmiech
Co zrobić? Wydaje się, że wszystkie dziewczyny zadurząją się w tobie, czy możesz być moim wyjątkowym mężczyzną?
Nie byłam wiele razy zakochana chociaż nie wyglądam na taką, nadal nie wiem zbyt wiele
Przyjdź i prowadź mnie, pierwszy mnie przyciągnij, pośpiesz się i przyjdź do mnie

###
##
#

##

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...