Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 8 lipca 2013

Jewelry - Call my name 2013


Jewelery - Zawołaj moje imię

Yeah! Baby J*! Chcesz się zabawić? Och! Po prostu zawołaj moje imię 3, 4
Och dziecinko zawołaj moje imię, och dziecinko zawołaj moje imię, och dziecinko zawołaj moje imię

Chwalę się niebezpieczną linią mojego ciała, z moim mocnym zapachem dokładnie naprzeciw ciebie
Jeśli mnie zawołasz, gra od razu się zacznie
Nie odrywaj ode mnie oczu, chociaż to nie będzie łatwe, tylko dopóki ten czas się nie skończy
Yoo hoo po prostu zawołaj moje imię

Nie ukrywam się, jestem tutaj
Chcę jeszcze raz wykrzyczeć światu
Jestem gotowa, będę spadającą gwiazdą

Och dziecinko zawołaj moje imię, och dziecinko zawołaj moje imię, och dziecinko zawołaj moje imię

#Mija czarna noc och, podążaj za światłem księżyca och, znowu będę przy tobie
Woo, wzleć wysoko
Nie wymuszaj tego och, jestem inna niż reszta, och po prostu idę moją drogą, oh dziecinko zawołaj moje imię

Tak, jestem dziewczyną, która jest na innym poziomie, dziewczyną, której  nie da się porównać
Jestem taką dziewczyną, błyszczącą dziewczyną, Baby J, Baby J
Jestem na ciebie gotowa, mówię do ciebie, jeśli mnie pragniesz, powiedz mi to
Widzę twoje intencje, widzę twoje oczy, dam ci tyle, ile pragniesz, dam ci to

Złamane skrzydła, niezdarne oczekiwania, wszystkie znikną, przestań być rozczarowany
Będę spadającą gwiazdą

Och dziecinko zawołaj moje imię, och dziecinko zawołaj moje imię, och dziecinko zawołaj moje imię

Och proszę, nie mów mi, przestań teraz, opiekuj się mną, otwórz swoje serce, powoli
Ciii, posłuchaj uważniej, mój głos jest słodki

Och dziecinko zawołaj moje imię, och dziecinko zawołaj moje imię, och dziecinko zawołaj moje imię

#

*jedna z członkiń zespołu

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...