Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 7 lipca 2013

SISTAR - Summer Time 2013



SISTAR - Czas lata

#Z gorącym, lśniącym słońcem i niebieskim niebem
Ruszajmy stąd teraz, tylko my dwoje 


##Czas lata (Czas lata) Czas lata (Czas lata)
Mam takie uczucie (uczucie) przyprawiające o łomot serca uczucie (uczucie)
Nie daj mi odejść, nie puszczaj mojej mocno trzymanej dłoni i skacz ze mną
Czas lata


Myślałam o tym cały dzień i kupiłam ładne ubrania
Nie mogłam spać przez kilka dni od samego myślenia o dzisiejszym dniu
Po prostu uczynię go dobrym dniem, dzisiaj są wakacje
Już się trzęsę, moje serce drży

Myślałam o tym, co zrobić dla ciebie, więc zajrzałam do książki kucharskiej
Martwię się, czy ci posmakuje, więc nawet ćwiczyłam  
Po prostu uczynię go dobrym dniem, myślę, że jest idealnie
Już się trzęsę, serce łomocze, drży

#
##

Ruszajmy ruszajmy dziecinko(yeah), wysoko, aż do nieba dziś wieczorem(oh)
Odrzućmy wszelkie zmartwienia i ruszajmy ruszajmy dziecinko (yeah) wysoko, aż do nieba dziś wieczorem (oh)
Ruszajmy stąd, czas lata

Gdy w sekrecie myślę o dzisiejszym wieczorze, moje serce galopuje
To wyostrza wszystkie moje zmysły, chcę zobaczy wnętrze twojego serca
Wyznam ci to dzisiaj, nawet będę udawać, że jestem pijana
Od dzisiejszego dnia, tak jestem twoją panią 

Chcę wyznać moje prawdziwe uczucie, które ukrywałam, aż do teraz
Chcę na dzisiaj pozbyć się swojego szykownego stylu
Po prostu uczynię go dobrym dniem, nasz osobisty, słodki dzień
Już się trzęsę, serce łomocze, drży

Oddajmy się wspomnieniom, które zachowamy na zawsze
Ruszajmy stąd razem, tak, my oboje

Czas lata (Czas lata) Czas lata (Czas lata)
Mam takie uczucie (uczucie) przyprawiające o łomot serca uczucie (uczucie)
Nie daj mi odejść, nie puszczaj mojej mocno trzymanej dłoni i skacz ze mną

Tak dobry czas, zanim kolejny raz słońce znów zaświeci
Bądź światłem,dopóki nie minie  i staniemy się zmęczeni
Jesteś mój, nie potrzebuje nic innego, chodźmy, aż do rana (hey) woo

##

Ruszajmy ruszajmy dziecinko, wysoko, aż do nieba dziś wieczorem
Odrzućmy wszelkie zmartwienia
Ruszjamy ruszajmy dziecinko, wysoko, aż do nieba dziś wieczorem 
Ruszajmy stąd razem, czas lata 

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...