Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 6 lipca 2013

MyName - Luv taker 2013


MyName - Przyjmujący miłość

Będziesz mnie pragnąć, za każdym razem będziesz siebie szukać
Połowa ciebie już jest moja, jestem twoim przyjmującym miłość miłość
Dziewczyno och dziewczyno jestem twoim przyjmującym
Będziesz mnie pragnąć, za każdym razem będziesz siebie szukać
Połowa ciebie już jest moja, jestem twoim przyjmującym miłość miłość

Też masz tego dość, wszyscy faceci, którzy są tacy sami, odwróćcie się
Wszystkie oczywiste teksty, mówią, że są tym wszystkim (ale to tylko zewnętrzna warstwa), ale nikt nie jest prawdziwy

Nie bądź rozczarowana (w tajemnicy) skradnę twoje serce

#Jestem twoim przyjmującym och, pochwycę się jako twój przyjmujący
Z jednym oddechem, twoje serce stanie się nieruchome
Nie będę się spieszył, połóż się, zdejmij
Będę cię miał, posuwając się dalej dzisiejszego wieczoru
Bez niczyjej wiedzy (biegnę do ciebie dziewczyno)
W szybkim oddechu (wiem lepiej niż ty)

##Będziesz mnie pragnąć, za każdym razem będziesz siebie szukać
Połowa ciebie już jest moja, jestem twoim przyjmującym miłość miłość

Będziemy się ścigać? I tak przegrasz
Jestem ekspertem w tej grze, odłóż swój joystick
Nie zły chłopak, mogę wydawać się graczem, ale sposób w jaki cię traktuję jest inny
Jestem złodziejem, który skradnie twoją miłość

Jestem całkiem przyzwoity w porównaniu do wszystkich innych facetów, którzy są tacy sami
Wszystkie dziewczyny naokoło mnie są jak trzciny, nie można w to uwierzyć, ale

Nie bądź rozczarowana (drżysz, ale) złapię cię

#
##
#
##

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...