Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 12 lipca 2013

SISTAR - Bad boy 2013



SISTAR - Zły Chłopak

# O co chodzi, ja też jestem zajęta zajęta zajęta
Dlaczego jesteś jedynym, który wydaje się być zajęty zajęty zajęty
Dlaczego nie odbierasz telefonu, czemu nie odpisujesz?
Dlaczego sprawiasz, że jest mi ciężko?

## Chłopak taki jak ty jest zły zły zły
Im więcej o tym myślę zły zły zły
Nie jestem taka, ponieważ mam  wolny czas  lub nie mam co robić

Chłopak taki jak ty jest zły, powiedziałeś, że od razu zadzwonisz
Jak długo mam jeszcze czekać?
Czekam już od trzech godzin, czuję się jakbym tylko ja była idiotką
Przyjaciele mówili, żebym nie czekała, że będę żałosna jeśli to zrobię

Gdy obserwowalam pary na ulicy, spędziłam swoje żałosne urodziny sama
Zawsze taka byłam, zawsze taka byłam i przyzwyczaiłam się do tego
Spędzałam ponure niedziele sama - więc dlaczego pojawiłeś się przy mnie, która była taka?

#
##

Chłopak taki jak ty jest zły, zawsze zostawiasz mnie, samą
Co takiego robisz, że wciąż jesteś zajęty? Czy musiałeś być taki dzisiaj, w moje urodziny?
To nie ma sensu, już cię nie rozumiem
Przybądź biegiem w tej chwili, przyleć tutaj
Albo od teraz to naprawdę koniec

Zawsze przyglądasz się innym dziewczynom, nawet, kiedy jesteś ze mną, nie odpowiadasz na moje wiadomości
Zawsze taki jesteś, zawsze taki jesteś
Teraz jestem do tego przyzwyczajona, spędzam ponure niedziele sama
Dlaczego się w tobie zakochałam?

#
##

Chociaż spróbuj się jakoś usprawiedliwić dziecinko, powiedz coś dziecinko
Dlaczego mi to robisz? Dlaczego wciąż to robisz?
Jeśli masz zamiar to kontynuować, rozstańmy się rozstańmy się

Oh powinieneć być moim kochankiem kochankiem
Opiekować sie mną na zawsze zawsze zawsze
Kochanie ciebie nie jestem tak proste, jak bym chciała
Czemu jestem jedyną, która się z tym boryka?

##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...