Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 12 lipca 2013

BESTie - Pitapat 2013


BESTie - Palpitacje/Bicie*

Bum bum bum bum bum* x4

#Wciąż rzuca ukradkowe spojrzenia na moje śliczne błyszczące usta, sprawiają, że się rozgrzewasz
Powinieneś czy nie? Wahasz się, a potem dziecinko POCAŁUJ pocałuj mnie teraz, dalej

Może z tobą, może dzisiaj, coś może się stać, bum, pospiesz się
Może z tobą, może dzisiaj, elektryzujące i słodkie, POCAŁUJ pocałuj mnie teraz, dalej
Czuję się odświeżona i zaczynam się śmieć, nieznajomi zaczynają się na mnie gapić
Nakładasz swoje błyszczące szpilki, wkładasz cukierka do ust i bawisz się jakbyś była na placu zabaw, tak jak ja

Kiedy gwiazdy mają zajść, a światło jest ponad nami
POCAŁUJ pocałuj mnie teraz, dalej

##Nieznacznie mnie mijasz i idziesz za mną, jesteś słodszy niż cukierek
Powinieneś czy nie? Wahasz się, a potem dziecinko POCAŁUJ pocałuj mnie teraz, dalej

Bum bum bum

Hej dziecinko, posłuchaj chłopcze, nie wstrząsaj mną słowami, przestań próbować uciec, przestań być taki bezmyślny
Ty i ja możemy się zakochać, nie marnuj czasu, ale chwyć moją dłoń, nie puszczaj, przyciągnij mnie do siebie jak mężczyzna

Wpadnij w to i możesz nigdy nie wyjść jak z czarnej dziury
Ale czubek języka smakuje jak cytrynowy cukierek
Kręci mi się w głowię i kołyszę się, przytul mnie i zbliż się

#

Jutro będę inna, kiedy mnie zobaczysz, znowu się we mnie zakochasz i zgubisz swoją drogę

##

Może z tobą, może dzisiaj, coś może się stać

Bum bum bum bum bum

*pitipat (dugeundugeun) to onomatopeja oddająca dźwięk bicia serca

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...