Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 12 lipca 2013

Ailee - U & I 2013


Ailee - Ty i ja

Poczekaj chwilę, poczekaj chwilę, przepraszam, że przeszkadzam, ale
Dlaczego ciągle mówisz to samo?
Jedno z nas musi powiedzieć to pierwsze
Po prostu tutaj to zakończmy

Chcę teraz przestać się kłócić
Nie ma dnia, kiedy po prostu dajemy sobie spokój
Teraz moje dni nie mają znaczenia
Nie uśmiecham się nawet przez minutę czy sekundę
Już nie mogę tego robić, chcę ci dzisiaj powiedzieć

#Nie chcę przejmować się tym, gdzie jesteś, czy co robisz
Odjedziesz czy nie, rób co chcesz
Codziennie powtarza się to samo, ty i ja, ty i ja, ty i ja

Poczekaj chwilę, poczekaj chwilę, zejdziesz ze mnie?
Dlaczego to robisz, puść moją dłoń
Nawet kiedy usłyszałeś to kilka razy, twoje słowa wciąż są takie same
Zmęczona twoimi kłamstwami i wymówkami, teraz po prostu zejdź mi z oczu

Nie możemy cofnąć się do tego, jak było wcześniej
Staliśmy się gorsi niż nieznajomi, staliśmy się dla siebie nawzajem ciężarem
Oprócz ciebie nie mam nikogo innego
Ale już o to nie dbam, chcę ci tylko powiedzieć

#

Możesz myśleć, że będę płakać tu, gdzie mnie zostawiłeś
Ale mam się dobrze, ponieważ to się więcej nie przydarzy
Ty i ja, teraz to koniec

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...