Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 24 lipca 2013

Outsider feat. G.O. - Bye U 2013


Outsider feat. G.O. - Żegnaj

Ile minęło lat, odkąd byliśmy razem?
Jedna ręka nie jest wystarczająca, a dwie ręce byłyby stratą
Nie ważne co inni mówią, byliśmy blisko
Chociaż zerwaliśmy zerwaliśmy, powtarzaliśmy i zrywaliśmy
Moi przyjaciele tylko kiwają głową i nie mogą się do tego odnieść
To nie tak, że nie byliśmy nieszczęśliwi, to nie tak, że się nie kłóciliśmy, ale połączyliśmy się
Zaczynając od pewnego punktu, odkryłem, że muszę cię lubić, odkryłem samego siebie w tobie i byłem szczęśliwy
Za każdym razem, gdy czułem jakbyśmy byli jednością, byłem taki szczęśliwy, tacy właśnie byliśmy, ale dlaczego
Dlaczego przygotowywaliśmy się do rozstania? Żegnaj żegnaj, byłem zdeterminowany, zdecydowałem się i powiedzieliśmy żegnaj
Za ciemnymi okularami płynęły cisza i gorące łzy

#Błagam cię, błagam cię (ciebie ciebie) żebym mógł dać sobie z tobą spokój
Mówię ci, mówię ci, pozwól mi teraz odejść
Dlaczego do samego końca jesteś taka twarda?
Dlaczego sprawiasz, że wariuję?
Błagam cię, błagam cię (ciebie ciebie) żebym mógł dać sobie z tobą spokój
Mówię ci, mówię ci
Pozwól mi teraz odejść, żegnaj

Ile już minęło? Wydaje się, że dobrze sobie radzisz
Po zerwaniu, myślę, że uświadomiłem sobie, jak bezużyteczne było to, co dla mnie zrobiłaś
Przepraszam za łomotanie mojego serca i bycie wzruszonym, kiedy robiłaś to nie dla mnie a dla siebie
Dlaczego byłem jedynym, który nie wiedział? Nie, po prostu nie chciałem w to wierzyć, pewnie wtedy
Nie mogłem znieść, żeby ci powiedzieć na wypadek, gdybyś mnie zostawiła
Ty i ty, i ty, i ty, i ty, i ty, i ty, i wszyscy, nawet jeśli wszyscy źle o mnie mówiliście
Myślałem o tobie, myślałem o tobie,  myślałem o tobie,  myślałem o tobie i ufałem ci
Ale teraz nie chcę nawet znowu na ciebie wpaść
Nie bądź nieszczęśliwa, nie bądź nieszczęśliwa, nie cierp
Po prostu żyj sama w więzieniu nazwanym samotnością, gdzie nie czujesz żadnych uczuć

#

Ty i ty, i ty, i ty, i ty, i ty, i ty, i wszyscy, nawet jeśli wszyscy źle o mnie mówiliście
Myślałem o tobie, myślałem o tobie,  myślałem o tobie,  myślałem o tobie i ufałem ci

Ty i ty, i ty, i ty, i ty, i ty, i ty, i wszyscy, nawet jeśli wszyscy źle o mnie mówiliście
Myślałem o tobie, myślałem o tobie,  myślałem o tobie,  myślałem o tobie i ufałem ci

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...