Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 23 lipca 2013

XIA Junsu - Don't leave 2013


XIA Junsu - Nie odchodź

Słyszysz to? Widzisz to? Moje drżące serce?
To koniec, już nigdy więcej cię nie zobaczę
To naprawdę boli, to naprawdę trudne
Twój trzepotliwy uśmiech wciąż pozostaje w moim sercu

Jestem przemoczony naszymi minionymi wspomnieniami, które spływają

Nie odchodź, nie odchodź, nie odchodź, nie odchodź - dlaczego nie mogłem powiedzieć tych słów?
Z powodu mojej głupiej dumy, głupio pozwoliłem ci odejść
Nie odchodź, nie odchodź, nie odchodź, nie odchodź - słowa, które odbijają się echem w moim sercu
Nie mogłem ich powiedzieć i pozostają jako tęsknota

To sen, prawda? Kiedy otwieram oczy, będziesz dokładnie naprzeciw mnie, prawda?

Jeszcze raz gubię się w swoich wspomnieniach i załamuję się - co robię?

Nie odchodź, nie odchodź, nie odchodź, nie odchodź - dlaczego nie mogłem powiedzieć tych słów?
Z powodu mojej głupiej dumy, głupio pozwoliłem ci odejść
Nie odchodź, nie odchodź, nie odchodź, nie odchodź - jest więcej słów do powiedzenia
Wykrzykuję je, ale ty już jesteś daleko

Nie mogę nawet za tobą podążyć i zatrzymać cię, ciebie, która odchodzi
Po prostu zatrzymałem się w miejscu, nawet kiedy się oddalasz, nawet kiedy nie zawracasz

Nie odchodź, nie odchodź, nie odchodź, nie odchodź

Kocham cię, kocham cię, tak cię kocham - słowa, których już nigdy więcej nie będę mógł powiedzieć
Głupiec taki jak ja w końcu wie, że byłaś dla mnie wszystkim
Nie odchodź, nie odchodź, nie odchodź, nie odchodź - słowa, które odbijają się echem w moim sercu
Rozpraszają się po pustym niebie

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...