Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 13 lipca 2013

Oh Man Suk - How could I change 2012 (Wild Romance OST)


Oh Man Suk - Jak mogłem się zmienić

Powiedziałaś, że lubisz patrzeć na mój uśmiech, ale dlaczego sprawiasz, że teraz płyną moje łzy?
Teraz mój uśmiech przez ciebie się nie pokazuje

Zawsze na mnie patrzysz, to wystarczy, łzy się dla ciebie nie liczą
To przez te niepokojące wspomnienia, które sprawiają, że płaczę

#(Nawet jeśli) jak mogłem się zmienić? Moje uczucia do ciebie są takie same jak wtedy, gdy pierwszy raz cię ujrzałem
(Ty) jak mogłem cię zapomnieć? Wciąż tu stoję, tęskniąc za tobą

Powiedziałaś, że lubisz moje wybaczające serce, ale dlaczego teraz je ranisz?
Smutna historia, która należy tylko do naszej dwójki, ale jest dobrze, wciąż kocham

#

Nie mam nic do powiedzenia, teraz jest za daleko czy kochamy się, czy obserwujemy się
Nie mogę też znieść, żeby to zapomnieć

Proszę, czasami o mnie pomyśl, nawet jeśli już masz kogoś innego w ramionach
(Ty) Jak mogłem cię zapomnieć? Nawet jeśli zamknę oczy, wciąż widzę uroczy uśmiech w kącikach twoich ust

angielskie tłumaczenie dramahaven.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...