Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 13 lipca 2013

Junhung, BTOB - First love 2013 (Monstar OST)


Junhyung, BTOB - Pierwsza miłość

#Mam nadzieję, że nigdy więcej na ciebie nie wpadnę
Nawet w swoich snach, mam nadzieję, że cię nie rozpoznam
Dla następnej miłości, która do mnie przyjdzie
Mam nadzieję, że mogę wymazać wszystkie twoje wspomnienia

Czas naprawdę szybko płynie, ale kiedy skończy się ta męcząca rozłąka?
Nie mogę nawet zliczyć, ile dziewczyn doprowadziłem do płaczu, chcę teraz przestać, chcę znowu kochać

##Moje pierwsze zerwanie, przeszedłem nad tym do porządku dziennego, jakby to było nic takiego
(To był błąd)
Myślałem, że mogę mieć drugą pierwszą miłość, to był mój błąd

###Poznałem kolejną dziewczynę, dałem i otrzymałem miłość i szukałem kolejnej takiej jak ty dziewczyny
W końcu uświadomiłem sobie, że nie mogę bez ciebie przeżyć nawet dnia
Jesteś moją pierwszą miłością

Pierwsza miłość - po straceniu ciebie z opóźnieniem zacząłem cię szukać
Ale było za późno, nie ma cię tu
Och więcej, dlaczego już mnie nie kochasz
O sole mio*, nie możemy wrócić do tamtych chwil?

##
###

Dlaczego dlaczego
Moja kameliowa pani, moja moja miłość
Moja jedna i jedyna miłość, dlaczego dlaczego
Moja pierwsza miłość pa pa miłość
Moja cenna osoba, teraz zamykam oczy i pozwalam ci odejść, żegnaj

Poznałem kolejną dziewczynę, dałem i otrzymałem miłość i szukałem kolejnej takiej jak ty dziewczyny
W końcu sobie uświadomiłem
Poznałem kolejną dziewczynę, dałem i otrzymałem miłość i szukałem kolejnej takiej jak ty dziewczyny
W końcu uświadomiłem sobie, że nie mogę bez ciebie przeżyć nawet dnia
Jesteś moją pierwszą miłością

#

*włoski - moje słońce

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...