Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 13 lipca 2013

A-JAX - Please come


A-JAX - Proszę, przyjdź

Och och och och och x2
Yeah yeah yeah
Och och och och och x3
Yeah yeah

Wciąż nie wiem, dlaczego mnie zostawiasz
Kiedy moje uczucia do ciebie wciąż tu są

Nasze wspomnienia, yeah (nawet nasze najmniejsze wspomnienia)
Jak mogę pozwolić ci odejść?

#Proszę, nie idź, nie możemy tak skończyć
Nie mogę pozwolić ci odejść
Tylko na jeden dzień, do jutra
Daj mi jeszcze jedną szansę

##Mam nadzieję, że nasz jutro nie będzie naszym ostatnim
Kiedy pada deszcz i przestaje, mam nadzieję, że znowu mnie odnajdziesz
Twój jasny uśmiech, twoje migoczące oczy
Jeszcze raz mi je daj, będę tutaj, przyjdź w tej sposób

Proszę, przyjdź, przyjdź w tej sposób
Proszę, przyjdź, przyjdź w tej sposób

Nawet jeszcze nie powiedziałem ci przepraszam, byłaś taka zimna, że udawałem niewiedzę
Próbowałem patrzeć na ciebie, jakbym nic nie oczekiwał, jakbym nie miał uczuć

Wszystkie obietnice, które złożyłem, wszystkie słowa, których nie mogłem dotrzymać
Teraz je dotrzymam, zmienię, nigdy więcej już cię nie stracę

#
##

Proszę, przyjdź, przyjdź w tej sposób
Proszę, przyjdź, przyjdź w tej sposób

Wiesz jak się czuję, pozwalając ci odejść? Trzymaj moją strudzoną dłoń
Daj mi jeszcze jedną szansę, zostań przy mnie i znowu na mnie spójrz

##

Proszę, przyjdź, przyjdź w tej sposób
Proszę, przyjdź, przyjdź w tej sposób
Proszę, przyjdź, przyjdź w tej sposób, będę tutaj, proszę, przyjdź

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...