Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 6 lipca 2013

MyName - You're the one 2013


MyName - Jesteś tą jedyną

Och dziewczyno kocham cię
Jesteś tą jedyną
Och dziewczyno kocham cię

Co powinienem najpierw powiedzieć? Po prostu to zrób
Wciąż jest trochę niezręcznie
Kiedy jestem naprzeciw ciebie, staję się dzieckiem
Cokolwiek mówię, brzmi to niezręcznie

Moje serce przez chwilę nic nie czuło (tylko jedynie ty)
Ale teraz marzy (kiedy znowu spoglądam w lustro)
Ciągle szepczę (tylko jedynie ty) słowa, które przygotowałem

#Jesteś tą jedyną, dwanaście razy dziennie, moja dziewczyno
Jesteś tą jedyną, mówienie kocham cię, nawet nie będzie wystarczające, dziewczyno
Jestem taki, od początku taki byłem
Dzisiaj, jutro, jesteś tą jedyną
Dla mnie jesteś tylko ty, to tylko ty dziecinko
Chociaż moje uczucia mogą ci się wydać przypadkowe
Obiecam ci, że będę mężczyzną dla ciebie dzisiaj i jutro

Nie ważne jak bardzo seksowna jest dziewczyna, nie widzę jej
Moje serce jest już wypełnione tylko tobą
Pojawiasz się też w moich snach, moja jedyna dziewczyno, to trwa
Jesteś jedyną główną dziewczyną w moim życiu
Pocałuję cię na środku ulicy
Jak lecąca kula bilardowa, moja miłość uderza
Mdlejesz, pokazując mi kciuki do góry
Lubię cię moja ukochana, lubię cię

Co, jeśli nie znasz mojego serca? (Tylko jedynie ty)
Moja twarz wygląda nerwowo (znowu uspokajam swoje serce)
Tak, będę dzielny i powiem ci (tylko jedynie ty) jesteś dla mnie jedyną

#

Czy zawołasz mnie kiedy tylko chcesz (to ty)
Będę twoim Supermanem (tak, to ty)
Będę lepszym człowiekiem, będę bardziej mężczyzną (miłość do ciebie)
Będę tą jedyną osobą, która żyje dla ciebie (tylko ty)
To ty, która jesteś przy mnie
Dwanaście razy dziennie, moja dziewczyno, jesteś tą jedyną

Jesteś tą jedyną, trwajmy w tym do końca
Jesteś tą jedyną, jesteś moją idealną miłością, och jesteś moją dziewczyną
Potrzebuję tylko ciebie, dla mnie jesteś tylko ty
Dzisiaj, jutro, jesteś tą jedyną
Dla mnie jesteś tylko ty, to tylko ty dziecinko
Chociaż może to wydawać ci się niezręczne
Obiecam ci, że będę mężczyzną dla ciebie dzisiaj i jutro
Jesteś dla mnie tą jedyną

agielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...