Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 13 lipca 2013

Lim Jeong Hee - Would never be real 2010


Lim Jeong Hee - Nigdy nie będzie prawdziwe

To nie może być prawdziwe

Ludzie, którzy mnie mijają zaczynają jeden za drugim zwalniać
Nagle nic nie słyszę naokoło mnie
Mój świat wydaje się być spauzowany w czerni i bieli
Twój głos to jedyne, co rozbrzmiewa w moich uszach "Zerwijmy.."

To nie może być prawdziwe, nie możesz mnie opuszczać
To musi być sen, nawet nie płaczę
Chcę, żeby ktoś mnie uszczypnął
Jeśli to jest sen, chcę, żeby ktoś mnie obudził
W innym razie, nie mogę dalej żyć
To nie może być prawdziwe, to się nie zgadza

Ludzie naokoło mnie znowu zaczynają się ruszać
Widzę jak się podnosisz jakby to była scena w filmie
Próbuję wyciągnąć rękę, żeby cię złapać, kiedy odchodzisz
Ale moje ciało zamarzło jak kamień

To nie może być prawdziwe, nie możesz mnie opuszczać
To musi być sen, nawet nie płaczę
Chcę, żeby ktoś mnie uszczypnął
Jeśli to jest sen, chcę, żeby ktoś mnie obudził
W innym razie, nie mogę dalej żyć
To nie może być prawdziwe

Myślę, że mój mózg zaczął pracować dopiero po twoim odejściu
Próbuję biec ulicami na poszukiwanie ciebie

To nie może być prawdziwe, nie możesz mnie opuszczać
To musi być sen, nawet nie płaczę
Chcę, żeby ktoś mnie uszczypnął
Jeśli to jest sen, chcę, żeby ktoś mnie obudził
To nie może być prawdziwe, to nie może być prawdziwe

Chyba naprawdę odszedłeś

angielskie tłumaczenie hazyfiasco@2ONEDAY.COM

1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...