Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 18 lipca 2013

Kim Hyun Joong feat. Jay Park - Unbreakable 2013


Kim Hyun Joong feat. Jay Park - Niezniszczalny

Yeah
Jestem niezniszczalny
Zaczynamy

Wszyscy, przestańcie, teraz jest moja kolej
Zrobiłem wszystko, co mogłem, ucisz się i posłuchaj
Unieś głowę, dostrój swoje uszy
Od jednego do dziesięciu, zrobię to

(Wyłącz) wyjmij wszystko
(Krzycz) więc twoje serce eksploduje
Daj mi trochę więcej, twoja jedna szansa jest teraz
Daj mi trochę więcej, ta szansa już nigdy więcej nie przyjdzie

#Dobrze idzie
Dobrze się kręci
Nie umarłem i wróciłem dla was
Niezniszczalny niezniszczalny

Dobrze idzie
Dobrze się kręci
Nie umarłem i wróciłem dla was
Niezniszczalny niezniszczalny

Yeah, dobrze się czuję, czuję się w porządku (dzisiaj wieczorem)
Dzisiaj już nigdy więcej nie nadejdzie (spraw, żeby to było dobre uczucie)
Niech wszyscy dzisiaj przyjdą imprezować
(Och yeah) nikt nie może tego zatrzymać

(Wysadź to) spraw, że twoje głośni eksplodują
(Podkręć) spraw, żeby dźwięk eksplodował
Od teraz pokażę ci siebie, nikt nie może
Jeśli słyszysz tą muzykę, wszyscy teraz yeah (teraz unieście ręce)

#

Nie mogę teraz przestać

Chyba wszyscy są głupi, wciąż jeszcze nie wiedzą
To jest inne od standardu, nie mogę iść nigdzie indziej oprócz szczytu
Dlaczego jest tak wiele gadania? Słyszę to, wszystkie szepty
Po prostu odejdź, wkładam swoją duszę w muzykę
Nie boję się, nawet jeśli moje zmartwienia nie odejdą, po prostu prę do przodu
Nikt nigdy mnie nie zatrzyma
Ale jeśli spróbujesz spróbujesz
Nawet jeśli urodziłeś się przede mną, nie ma sensu

#

Podkręć muzykę x4

angielskie tłumaczenie pop!gasa

1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...