Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 18 lipca 2013

Juniel feat. Hanhae - Emotion is important 2013


Juniel feat. Hanhae - Uczucie jest ważne 

#Słowa, które są lepsze niż pospolite "kocham cię"
Przyjdź do mnie szybko i wyszepcz mi
Słowa, których nigdzie nie można znaleźć, chcę usłyszeć te słowa
Klucz do mojego serca
Dla mnie jeden i jedyny na świecie
Chcę usłyszeć jedyne słowo
Pospiesz się i naucz mnie, pospiesz się i powiedz mi
Słowa, które są lepsze niż każde inne słowo

Czuję się dziwnie, zawsze kiedy cię widzę
Śmiech pojawia się naturalnie
Jestem dobrym mówcą, ale jąkam się
Jedna minuta i jedna sekunda jest zbyt cena
Muszę to wyrazić
To nie jest coś, co po prostu mogę powiedzieć

Moje serce drży jak u fanki
Musisz wiedzieć jaka jesteś dobra
W nic z tego nie wierzę
Czuję jakbym śnił, niczego nie mogę chwycić
Kiedy na ciebie patrzę, czuję jakby moje niedoskonałości
Zostały zmyte
Mam nadzieję, że dla ciebie jest tak samo
Do naszej śmierci

#

Po prostu czasami mi śpiewaj
Chcę, żeby to był głos, który tylko ja znam
Moi przyjaciele mówią mi, że będę miał kłopoty, jeśli stanę się zbyt chciwy
Po wysłuchaniu, wydaje się, że mają rację, więc znowu jestem zmieszany

Ale wiesz, to nie jest chciwość
Moje serce ma taki rozmiar
Nawet jeśli nie mogę stać się słodkim facetem
Nie będę złym facetem, obiecuję ci
Kiedy na ciebie patrzę, czuję jakby moje niedoskonałości
Zostały zmyte
Mam nadzieję, że dla ciebie jest tak samo

#

To może być słodkie zachowanie, to może być jęczenie
Nawet ja sama nie znam swojego serca

Nie musisz się martwić
Po prostu zrób, tak jak chcesz i pomyśl

Och och och to prawda, że naprawdę cię lubię

Kiedy mnie tulisz, zrób to od tyłu, kiedy mnie całujesz, zrób to od przodu
To czego pragnę, to być poruszoną
Bycie poruszoną jest ważne
Klucz do mojego serca
Dla ciebie jedna i jedyna na świecie
Jest jedna i jedyna ja
Właściwie, nie lubię cię
Właściwie, kocham cię

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...