Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 15 lipca 2013

JYJ - You're 2011


JYJ - Jesteś

Po tym jak nie byłem w stanie spać, otwieram oczy
Pod moimi wilgotnymi przez noc włosami, moja poduszka...
Zakończmy to teraz (zakończmy to teraz)
Proszę, czy teraz pozwolisz mi odejść?
Ostatniej nocy pamiętałem tylko ból
Nawet dźwięk deszczu, uderzającego we mnie
Zakończmy to teraz (zakończmy to teraz)
Już mnie nie kochasz?

Głęboko uwięziłem się w smutnych wspomnieniach
I tylko gonię za cieniami
Chcę znowu kochać

#I idę na twoją prawą stronę
Będę tam biegł na koniec nieba
Chociaż tracę swoje cenne wspomnienia
Zdobędę nową przyszłość

##Więc czy mogę ci odpłacić za twoją miłość
Która wypełnia końce horyzontu
Obronię cię
Nie możesz wymienić tego na nic innego
Ty i ja i wszyscy - ponieważ jesteśmy jednością

Aromat kawy, który łaskocze mnie w noc
Dmuchająca wiosenna bryza i zapach kwiatów
Witają mnie (witają mnie) uśmiechają się do na
Tak, pijąc rosę, która pojawia się po długich nocach
Uszczęśliwia nas zwyczajna świeżość trawy

#
##

Chowałaś się za chmurą i płakałaś
Teraz wyprostuj się z pewnością siebie i zmierz się ze światem
Słyszysz ryk tłumów

Kiedy nasze ciepłe sny oddalają się - zaciemniona ciemność
Wtedy była jedynie ścieżka w dół, która pozostała
Życie straciło swoje podstawy i wartość
Wtedy mocno trzymałaś nasze dłonie
Pomogłaś znowu odnaleźć nasze wspomnienia
Pomogłaś odnaleźć nam siłę, żeby skakać wyżej niż ktokolwiek inny

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...