Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 15 lipca 2013

JYJ - Pierrot 2011


JYJ - Pierrot

Jestem twoim pierrotem - nie mogę w to uwierzyć
Wszystko do ciebie dostosowałem, uczucia są stłumione
Przed moimi oczami jesteś naszym zawodowcem
Dla ciebie nic nie przebija pieniędzy
Jesteś takim zawodowcem - prawdziwym p.s.m

Wciąż jestem taki młody - co znowu próbujesz mi zrobić?
Zabierz swoje brudne ręce - nawet się do mnie nie odzywaj
Nie jesteś taka sama jak wczoraj

#Nie, po prostu mnie nie dotykaj - nie jestem pierrotem
Chcę iść w kierunku przestronnych niebios
Chcę wzlecieć z wolnością - wyżej - lecieć lecieć

##Mam swoje własne myśli
Mam swoje własne życie
Nie chcę pamiętać tych podobnych do więzienia czasów
Na zawsze pa pa pa
Wyrzuć te swoje myśli
Wyrzuć te swoje wymówki
Ponieważ do śmierci będziesz wypełniony bolesnymi dniami

Widzę to z zamkniętymi oczami - teraz jestem mistrzem
Bez końca próbując głębiej się we mnie wkopać - nie nie
Przestań próbować więzić mnie na tych zdjęciach
Spójrz na świat - jest naprawdę świetny

#
## x2

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...