Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 15 lipca 2013

JYJ - Nine 2011

JYJ - Dziewięć

Wiesz, czym jest miłość?
Nie, właściwie to nawet nie wiem
Po prostu nie wiem
Moje serce jest gorące, łomocze i ciągle płace
Co powinienem zrobić?
Powinienem pójść do ciebie i klęknąć przed tobą?
Nawet nie wiem
Ciągle cię szukam, biegnę, idę
Ale jestem w tym samym miejscu

#Nie kochasz mnie? - nie chcę zapomnieć
Chociaż próbuję zacząć na nowo
To nie jest takie łatwe
Nasza miłość, nasze wspomnienia, pamięć
Już nawet nie mogę tego ukrywać

##Zapomnij minione dni
Musimy tylko się sobą opiekować
Teraz wiemy - nie musimy tego mówić, żeby wiedzieć
Musimy tylko codziennie krzyczeć za wczorajszymi dniami, które nie są tak daleko
Przepraszam, że nie mogłem mówić - kocham cię

Wile razy próbowałem dzwonić
Martwiłem się co powinienem powiedzieć
Bezwiednie
Kiedy śpię i budzę się
Ciągle cię szukam

#
##

Spójrz na mnie, spójrz na mnie teraz
Tak bardzo się zmieniłem, że jest to niezręczne, ale
Poczekaj na mnie - nie oddalajmy się za bardzo
Obiecuję światu przede mną

##

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...