Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 2 lipca 2013

Jessica - That one person, you 2013 (Dating Agency: Cyrano OST)


Jessica - Ta jedna osoba, ty

Czy to właśnie jest miłość?
Czy to boli im bardziej w niej jesteś?
Im bardziej się do ciebie zbliżam
Moje uczucia stają się większe
To mnie przeraża

Taka cenna dla mnie osoba
Ta osoba, która już nigdy więcej nie przyjdzie
To koniec dla mnie, wystarczy
Sam fakt, że cię kocham

#Jedna osoba, która mnie nie widzi, chociaż patrzę
Jedna osoba, która mnie nie słyszy, chociaż wołam
Czy w ogóle mnie pamiętasz?
Czy w ogóle o mnie myślisz?
Chociaż raz, proszę

Jedyne, co mogę zrobić, to płakać, ale
Jak idiotka czekam
Proszę, przyjdź teraz do mnie
Przyjdź do mnie tak po prostu
Moim ostatnim życzeniem jest ta jedna osoba, ty

Dla ciebie jestem małą osobą
Po prostu kimś, kogo znasz
To koniec dla mnie, wystarczy
Tylko powód miłości

#

Ta jedna osoba, ty
Jesteś moją jedyną miłością
Moje serce nie może pozwolić ci odejść
Tak jak bardzo cię kocham
Każda minuta i każda sekunda tak bardzo boli

Jedna osoba, która pojawia się nawet kiedy zamykam oczy
Jedna osoba, która jest koło mnie nawet w moich snach
Czy w ogóle mnie pamiętasz?
Czy w ogóle o mnie myślisz?
Tęsknię za tobą, proszę

Jedyne, co mogę zrobić, to płakać, ale
Jak idiotka czekam
Proszę, przyjdź teraz do mnie
Przyjdź do mnie tak po prostu

Moim ostatnim życzeniem jest ta jedna osoba, ty

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...