Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 2 lipca 2013

Xia Junsu - 11AM 2013


Xia Junsu - 11.00

Jest 11:05 rano
Nie lubię jak budzi mnie słońce

To dzień, który nie różni się od dnia wczorajszego
Nie lubię świata
Boli mnie głowa

Piję wodę i wyciągam ubrania
Ale wciąż nie chcę wyjść z domu

Moje serce jest nami wypełnione
Ale w tamtym czasie byłem sam
Czuję jakbym wariował

#Przytul mnie raz
Tylko raz
Żeby on nie zauważył
Wiele powiedziałem, że cię kocham
Ale przy mnie nie ma ciebie, nie ma ciebie

Nie ma cię przy mnie
Tak bardzo cierpię, że mogę tylko płakać

To uczucie, że jestem jedynym, czującym smutek
Wydaje się jakbym cały dzień śnił
Czuję, że wariuję

#

Wiele razy powiedziałem, że cię kocham
Ale przy mnie nie ma ciebie, nie ma ciebie

Kocham cię
Kocham cię

Nie ma cię tu
Nie ma cię tu

angielskie tłumaczenie Loen Ent.@YouTube

1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...