Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 2 lipca 2013

Juniell - Illa illa 2012


Juniel - Illa illa

Kiedy ciepły i pachnący wiatr muska moje policzki
Myślę o twojej twarzy, którą kiedyś kochałam
Och, kiedy dzikie, nieznane kwiaty kwitną ukryte na ulicach
Myślę o tobie, którego ukryłam w swoich wspomnieniach

Moja dziecinka illa illa illa, dziecinka illa illa illa, dziecinka illa illa illa
Nigdy niezapomniana miłość

#Ponieważ pierwsza miłość jest piękna, pierwsza miłość jest kwiatem
Szeroko rozkwita, kiedy nadchodzi wiosna - oślepiająca jak kwiat
Jak młode dziecko, pierwsza miłość jest niedoświadczona
Ponieważ nie możesz bezwarunkowo dawać i brać miłości

Illa illa illa illa illa illa illa illa illa
Moja miłości żegnaj

Kiedy gwiazdy narysowane na nocnym niebie przypominają wspomnienia o tobie
Wyciągam swoje stare pamiętniki

Moja dziecinka illa illa illa, dziecinka illa illa illa, dziecinka illa illa illa
Nigdy niezapomniana miłość

#

Byłam wtedy młoda, nie wiedziałam lepiej
Teraz myślę, że wiem
Wołam cię, kiedy rysuję twoją twarz
Illa illa illa illa illa illa illa

Illa illa illa illa nigdy niezapomniana miłość

Uważana za pierwsz ą miłość jest bolesna, pierwsza miłość jest jak gorączka
Ponieważ po tym jak jesteś bezmyślnie chory, stajesz się dorosłym
Ponieważ pierwsza miłość nigdy nie może być, pierwsza miłość to ociągające się przywiązanie
Ponieważ nie możesz tego mieć, bo za bardzo kochałeś

Illa illa illa illa illa illa illa illa illa
Moja miłości żegnaj
Illa illa illa illa illa illa illa illa illa
Moja miłości żegnaj

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...