Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 31 lipca 2013

f(x) - Step 2013


f(x) - Krok

Obserwujesz mój krok krok krok
Obserwujesz mój krok
Ups! W pewnym momencie wyprzedziłam cię
Kiedy myślisz "już?" Jestem przed tobą
Obserwujesz mój krok

Co powinnam dzisiaj założyć? Oślepiająco zabójcze obcasy z niezłą linią
Ale myślę, że będę dzisiaj odrobinę zajęta, więc odpowiedź jest tutaj: adidasy

Podążam za autobusem i biegnę
Wsiadam z przyśpieszonym oddechem
Wiążę moje rozpuszczone włosy
Jego oczy patrzą w kierunku

#Obserwujesz mój krok
Mijam cię, która masz ryzykowne obcasy i biegnę
Obserwujesz mój krok
Trzymam się twoich stóp i nie puszczam
Zdejmij to dziewczyno

##Obserwujesz mój krok, mój lekki krok, mój szybszy krok, silny krok
Obserwujesz mój krok, mój lekki krok, mój szybszy krok, silny krok
Obserwujesz mój krok

Kiedy poprawiasz makijaż, wiążę sznurówki i biegnę
Chociaż jestem trochę zajęta, lubię to, czuję jakbym żyła dla siebie a nie dla innych

Zawsze jestem pewna siebie
Przepełnia mnie energia
Nakładam skrzydła na moje stopy
Jego serce zmierza w kierunku

#
##

Mój krok idzie o krok dalej
Następny krok idzie dwa kroki dalej
Następny krok idzie dwa kroki przed siebie
Mój krok och ja jestem och ja jestem
Biegnę teraz, gdzie chcę

Hej! Proszę, zejdź z drogi!

Lekko, szybciej, mocno
Lekko, szybciej, mocno

#

Obserwujesz mój krok
Idę, gdzie tylko zaniosą mnie stopy
Biegnę, gdzie zawieje wiatr
Kiedy myślisz "już?" Jestem przed tobą, mijam cię
Obserwujesz mój krok

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...