Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 4 lipca 2013

Davichi - Missing you today 2013


Davichi - Tęsknię dzisiaj za tobą

To dlatego, że dzisiaj bardziej za tobą tęsknię
Masz się dobre, wciąż jesteś taki sam?
Nie pracuj za dużo, tylko troszeczkę mi nie przeszedłeś
To przez deszcz i czuję się markotna
Więc pomyślałam o tobie

Wrócisz? Wrócisz?
Jedna przyprawiająca o trzepot serca noc
Całą noc czekałam w ciemnym pokoju

#Czekałam i czekałam, i dużo płakałam
Ponieważ wiem, że to nie zadziała, nawet jeśli znowu się spotkamy
Czekała i czekałam na ciebie
Naprawdę tak bardzo cię nienawidzę
Ale nienawidzę siebie za to, że ciągle płaczę i śmieję się tylko z twojego powodu

To dlatego, że dzisiaj bardziej za tobą tęsknię
Bardziej, ponieważ wieje chłodny wiatr i jest ładna pogoda
Jeśli spotkasz kogoś dobrego i będziesz szczęśliwy
Zapomnisz mnie?

Im dłużej myślę, że to koniec
Tak bardzo za tobą tęsknię, że

#

Tęsknię za tobą, tęsknię za tobą
Dużo płakałam
Ponieważ nie ważna jak bardzo próbuję, ty nie wrócisz
Ale wciąż, jeśli na ciebie czekam, jeśli dalej za tobą tęsknię
Może jeszcze raz na mnie spojrzysz
Więc czekam na ciebie

To dlatego, że dzisiaj bardziej za tobą tęsknię

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...