Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 29 lipca 2013

Brown Eyed Girls - Kill Bill 2013


Brown Eyed Girls - Kill Bill

Zrobiłam coś złego
Nie patrz na mnie tymi zszokowanymi oczami
Czy powinnam teraz wszystko wyznać?
Zgadnij dlaczego wczoraj w nocy nie odbierałam telefonu od ciebie

Szczerze, to nie wystarczy
Za złe rzeczy, które mi zrobiłeś
Ta chwila jest taka słodka
Patrzenie na twoją oszołomioną twarz

#Kto jest gorszy, ty czy ja?
To dobrze, że cię przyłapałam
Kto bardziej cierpi, ty czy ja?
Nie żyj w ten sposób

##To zbyt dobre, żeby tylko na to patrzeć
Patrzeć jak się załamujesz

(Więc) nie chcesz mnie zabić?

###To początek, jeszcze długa droga do przebycia
Musisz się odrobinę więcej nauczyć

"Dlaczego mi to robisz?"
Czy naprawdę zasługujesz, żeby to mówić?
Czy mam ci to teraz wszystko powiedzieć?
Imiona wszystkich, które doprowadziłeś do płaczu?

Dziewczyna, która myślałeś, że jest łatwa
Dziewczyna, która wyglądała na miłą
Teraz jestem inna, nawet jeszcze nie zrobiłam
Połowy tego, co przygotowałam na twój proces

Raz, dwa, trzy, cztery, chodź tutaj
Pospiesz się i chodź tutaj zanim doliczę do dziesięciu

Jeszcze mnie nie błagaj
Dlaczego, jeszcze nie musisz zaczynać płakać

#
##

(Więc) nie chcesz mnie zabić?

###

Hej, teraz cię wypuszczę
Biegnij daleko ze wszystkich sił jakie masz

Hej, teraz to koniec
Zawsze będę pamiętać twoją niedolę (zawsze będę pamiętać)

Biegnij biegnij dopóki nie zabraknie ci tchu
Wszystko jest ceną za to, co mi zrobiłeś
Spójrz na siebie, czujesz, że wariujesz, prawda?
Ze łzami i smarkami wyglądasz okropnie
Po prostu to wiedz
W porównaniu z upokorzeniem, którego przez ciebie doświadczyłam
To nie jest nawet w połowie temu równe
Więc przestań płakać jak dziecko

Myślisz, że to koniec?
Nie bądź taki pewny
Możesz znowu przyciągnąć mój wzrok
Nie przyciągaj znowu mojego spojrzenia

Zmień imię
Żebym cię nie widziała czy słyszała

(Więc) nie chcesz mnie zabić?

Świat jest mały, nie będzie łatwo
Mam nadzieję, że zrezygnujesz z miłości

angielskie tłumaczenie pop!gasa

wersja taneczna

1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...