Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 29 lipca 2013

Queen B'z - Bad 2013


Queen B'z - Zła

Przetnij swoją szminkę (nie czekaj tylko)
Wyrzuć maskarę (zrób pierwszy krok)
Posiądź go, powiedz zamknij się
Od teraz kontrolujesz go

#Cha mina mina*, pragniesz jego serca? Weź wszystko
Cha mina mina, dziewczyny, pragniecie tego? Weźcie wszystko
Słabe dziewczyny, zdejmijcie to
Dziewczyny dziewczyny łamcie zasady
Otwórzcie usta, wyrzućcie wszystko z serca
Uwaga dziewczyny dziewczyny łamcie zasady
Skradnij jego usta, nie zamykaj tylko oczu i nie stój tam tak

##Bam baraba bam baraba bam baraba yeah ech
Jestem złą dziewczyną, chcę tak imprezować
Bam baraba bam baraba bam baraba yeah ech
Jestem złą, lepiej mnie poczuj
Uwolnij umysł

Panie, zagrajmy w ganggangsullae**, wyżej bang bang
Spraw, że twój kobiecy instynkt eksploduje, bum
Lśnię, zsynchronizuj ze mną swoje kroki, mój szlachetny wygląd
Przylgnij do mnie, która ich mam, teraz zaszalej
Dziewczyny, jak karabin, rzućcie górne cięcie na świat

#
##

Cha mina mina dziewczyny, cha mina mina 
Cha mina mina podpal to, cha mina mina
Graj ostro, graj ostro, graj ostro, graj ostro, graj ostro dziewczyno

Cha mina mina, pragniesz jego serca? Weź wszystko
Cha mina mina, dziewczyny, pragniecie tego? Weźcie wszystko
Słabe dziewczyny, zdejmijcie to
Dziewczyny dziewczyny łamcie zasady
Otwórzcie usta, wyrzućcie wszystko z serca

Bam baraba bam baraba bam baraba yeah ech
Jestem złą dziewczyną, chcę tak imprezować
Bam baraba bam baraba bam baraba yeah ech
Jestem złą, lepiej mnie poczuj

*nie mam pojęcia, co to znaczy
**5 000 letni tradycyjny koreański taniec, wykonywany bez instrumentów ze śpiewem wyłącznie przez kobiety pod światłem księżyca, może trwać do świtu, a w trakcie uczestniczki grają w różne gry

angielskie tłumaczenie pop!gasa

wersja dance

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...