Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 31 lipca 2013

BoA - Action 2013


BoA - Akcja/Działanie

Porozmawiajmy o modzie, rozświetl to, moja pasja
Wariuję na punkcie twoich działań
Wariuję na punkcie twoich działań (moje działanie)

Porozmawiajmy o modzie, pasja i działanie
Porozmawiajmy o modzie, pasja i BoA
Akcja!

#Możesz być moją pasją, obudzić mnie z głębokiego snu
To, co sobie wyobrażałam to wolność, a ty jesteś graczem wewnątrz tego
Możesz być moją modą, szokiem nudnego dnia
Dajesz mi dobrą inspirację, piękna planista

Oślepiająca biała droga idzie bez końca
Czy teraz zaczniemy, czy teraz zaczniemy
W mojej fantazji ty po prostu wyskakujesz
Kiedy to wyciągam, kiedy kiedy to wyciągam

Migoczące lśnienie na mojej ścieżce
Sprawia, że rozświetla się moje ciemnie serce
To się teraz zaczęło, działanie
Znowu się wznosi, mój ruch

#

##Porozmawiajmy o modzie, rozświetl to, moja pasja
Wariuję na punkcie twoich działań
Wariuję na punkcie twoich działań (moje działanie)
Moda, rozświetl to, moja pasja
Wariuję na punkcie twoich działań
Wariuję na punkcie twoich działań (moje działanie)

Nawet jeśli pewnego dnia się przestraszę, po prostu to mijam
Teraz się nie boję, nie nie nie boję się teraz
Mogę dokonać wyboru, przestań się teraz wahać
Chwyć szansę, zwycięzca zgarnia wszystko

# x2

Więc po prostu bądź wolny, po prostu bądź sobą
Nikt nie może być taki jak ty
Więc po prostu bądź wolny, po prostu bądź sobą
Nikt nie może być taki jak ty

Historia, w którą pewnie ludzie nie uwierzą
Historia ludzi, którzy dzielą specjalne marzenia
Historia, która cię zaskoczy, kiedy zacznie się impreza
Po prostu mnie unosisz

To, co sobie wyobrażałam to wolność, a ty jesteś graczem wewnątrz tego
Możesz być moją modą, szokiem nudnego dnia
Dajesz mi dobrą inspirację, piękna planista

##

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...