Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 31 lipca 2013

Sunny Days - Meet a girl like you 2013


Sunny Day - Spotkaj dziewczynę taką jak ty

Dlaczego spotkałem takiego jak ty faceta?
Dlaczego spotkałam kogoś takiego?
Żeby tak cierpieć i wylewać łzy?

#Dlaczego się z tobą umawiałaś?
Dlaczego cię pokochałam?
Żeby się załamać i skończyć?

Zawsze robisz to, na co masz ochotę i naprawdę chcę ci coś powiedzieć

##Poznaj dziewczynę, która jest dokładnie taka jak ty, poznaj kogoś, kto jest dokładnie taki jak ty
Wtedy zrozumiesz, będziesz wiedział, jak bardzo mnie ranisz

###Poznaj dziewczynę, która jest dokładnie taka jak ty, kochaj miłością, która jest dokładnie taka jak ty
Wtedy pomyślisz o mnie, przypomnisz sobie mnie, ale ja zejdę ci z drogi

#

Zawsze robisz to, na co masz ochotę i naprawdę chcę ci coś powiedzieć

##
###

Byłam szalona, kochając kogoś takiego jak ty
Jestem szalona, wylewając przez ciebie łzy

Pozwalam ci odejść, pozwól mi odejść
Już nigdy więcej do mnie nie dzwoń

Poznaj kogoś, kto jest dokładnie taki jak ty
Wylej tyle łez, ile ja wylałam

Proszę, skończ z wymówkami
Już nigdy więcej nie będę cię kochać

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...