Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 19 lipca 2013

BEAST - Be alright 2013


BEAST - Będzie dobrze 

Będzie dobrze, będzie dobrze
Będę miał się dobrze, yeah, będę miał się OK

Dlaczego jest tak wiele rzeczy, które chwytają moje serce? Nie jesteś nawet tak daleko
Od wewnątrz mojego domu do frontu mojego domu, gdziekolwiek pójdę, myślę o tobie
Jest dobrze, będę musiał poszukać dziewczyny, żeby zakryć twój cień
Każdy mówi, że sposób na otrząśnięcie się z jednej dziewczyny jest przez nową dziewczynę

#Bycie smutnym jest tylko chwilowe, wrócę do chwil zanim cię poznałem
Jakby wszystko było niczym
Szczerze, to smutne, że już cię przy mnie nie ma
Jest trochę ciężko, ale

##Będzie dobrze, wszystko będzie dobrze
Nic się mi nie stanie tylko dlatego, że cię tu nie ma
Będzie dobrze, nie zrozum tego źle
Jest wiele takich jak ty dziewczyn, ale to prawda, że cię kochałem

###Przez dzień czy dwa byłem przez ciebie załamany, ale dzisiaj będę się uśmiechał
Wymażę cię, ciebie, która byłaś tak ciężka i głęboko we mnie

####Będzie dobrze (będzie dobrze)
Jutro o tej porze, nie będę już cię miał

Mogę to ignorować, ale sprawdzam status twojego komunikatora za każdym razem gdy go zmieniasz
Ludzie, którzy cię śledzą nie kończą się, twoja lista przyjaciół jest wypełniona facetami
Cholernie zdenerwowany, wściekam się bez powodu, kiedy nie mogę cię po prostu zignorować, cokolwiek robisz
Teraz jesteśmy nieznajomymi, ale przez mój gniew, spotykam się z dziewczyną, której nawet nie lubię

#
##
###
####
##
###
####

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...