Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 12 lipca 2013

SISTAR feat. Geeks – The way you make me melt 2013


SISTAR (Feat. Geeks) – Sposób w jaki sprawiasz, że się roztapiam   

Otoczona niezliczonymi świecami w nocy, on chwycił mój czwarty palec i powiedział
Kocham cię, wyjdziesz za mnie? Moja twarz zrobiła się czerwona 
Jesteś jak słońce, które wschodzi nocą, innimy słowy, nocną osobą
Za każdym razem, gdy idziesz, roztacza się twój wdzięk
Mam nadzieję, że to nie stanie się tylko twoje, ale także moje
Więc dzisiaj, zachowałem się stosownie do mojego wieku
Świece są oczywiście koniecznością, ponieważ już mnie rozpaliłaś
Rap wielkiego kroku, musisz to nakręcić
Reżyserem dnia jestem ja, później ty
Nie bądź onieśmielona, ale pokaż mi siebie dziewczyno
#Jesteś taki seksowny, moje policzki robią się czerwone, jak twoje oczy, nos, usta mogą być takie seksowne?
Wyglądasz jakbyś nie mógł się pochamować jesteś tak atrakcyjny, myślę, że po prostu się roztopię dziecinko
Jesteś taka seksowny, naprawdę seksowny, myślę, że mocno się w tobie zadurzyłam, co mam zrobić?
Wyglądasz jakbyś nie mógł się pochamować jesteś tak atrakcyjny, myślę, że po prostu się roztopię dziecinko, gdy cię zobacze 
Wyciągnąłeś papierową różę i położyłeś na moich dłoniach, szepcząc
Kocham cię, jesteś tylko ty, dopóki kwiat nie zwiędnie 
Czasamy jesteś zbyt seksowna, za każdym razem gdy cię widzę, denerwuje się
Nawet jeśli jesteś zakryta ubraniami tak naprawdę nie można cię zakryć, muszę cie obejmować
Wiesz to, prawda? Po tym jak zadurzyłem sie w twoich wdziękach
Nie ważne co inni powiedzą, cokolwiek nosisz jest zbyt seksowne, twoje stroje
#
Lubię nawet, to że mówisz przez sen, lubię nawet dzwięk twojego oddechu
Może to niebiosa nas połączyły
#

anglieskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...