Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 19 lipca 2013

Ailee - I'll be OK 2013

ogonki z polskich znaków
Ailee - Będzie ze mną dobrze
Powoli zmierzamy donikąd, tonąc w głębi głębi głębi
Przepraszam przepraszam, odejdę, pozwól mi 
To czas by ruszyć w drogę
Zostaw mnie w spokoju, zostaw mnie w spokoju
To czas by ruszyć w drogę
Zostaw mnie w spokoju, zostaw mnie w spokoju
Idź spakuj swoje rzeczy i znikaj

Jesteś taki chłodny, irytujesz mnie 
Zrobiłam wszystko,  co mogłam
Mówisz, że wczoraj byłeś zajęty
A dzisiaj, że jesteś zmęczony i prosisz o spotkanie jutro 
Czy możesz powiedzeć mi dlaczego?
Twoje niezdecydowanie naprawdę mnie frustruje frustruje frustruje
Każde twoje słowo to kłamstwo kłamstwo kłamstwo
Mam tego dość, nie chcę tego słuchać, przestań 
#Chłopcze będzie ze mną dobrze, możesz mnie zostawić
Czemu to teraz robisz?
Czemu płaczesz jak głupiec, co mówisz?
Przestań robić przedstawienie, mam tego dosyć i jestem tym zmęczona 
##Nie martw się i idz, będę się trzymać, pozwolę ci odejśc
Ponieważ nie potrzebuje już twojej miłości
Przez ciebie moje serce zamarzło
Odejdź, spadaj, odejdź, idź do domu chłopcze 
Powoli zmierzamy donikąd tonąc w głębi głębi głębi
Przepraszam przepraszam, odejdę, pozwól mi 
Dziewczyno ty i ja, nasz związek
Nieważne jak długo o tym myślę, myślę, że za późno się rozstaliśmy
Do widzenia, żegnaj (nie, nie będę płakać )
Będę się miała dobrze bez ciebie w moim życiu
Nie martw się, idź swoją drogą, nawet jeśli tego żałujesz, nie przychodź (bez końca)
Czy możesz powiedzieć mi dlaczego?
Co zrobiłam źle? Powiedz mi, powiedz mi, powiedz mi
Od dzisiaj, do wdzienia, do widzenia, do widzenia
Nawet jeśli za tobą tęsknie, nie chcę się już dłużej z tobą spotykać

#
##
Patrz przed siebie i idź, nie odwracaj się
Odwróć się, nie nie odwracaj się
Nie płacz i szukaj mnie
Odwróć się (idź och) chłopcze nie odwracaj się 
Chłopcze będzie ze mną dobrze, możesz mnie zostawić
Idź, bądź z nia
Nie ukrywaj się jak głupiec w sekrecie
Nie bądź tchórzem, jesteśmy teraz nieznajomymi
##
angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...