Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 19 lipca 2013

SISTAR - Hey you 2013


SISTAR - Ej ty
#x4 Pokaż im, weź to powoli
Wiem czego szukasz (x4)
Nie wiem co zrobić, jestem oszołomiona yeah
Czuje się niespokojna, czuje jakbym postradała zmysły yeah
Umięśniony brzuchmojego mężczyzny, dziewczyny zakochują się w nim, szacunek
On żarliwie mnie przyciąga, ma pewność siebie szefa, zakochałam się w nim
##Wiem, że moje serce chce miłości
Od teraz mam nadzieję, że będziesz moim mężczyzną
###Ej ty, bądź po mojej stronie
Ej ty, mam zamiar sprawić, że będziesz mój
Pragnę cię, pragnę cię
Przyjdź do mnie wo woo wo woo wo woo wo woo wo
Ej ty, patrz tylko na mnie
Ej ty, nie wywołuj mojego płaczu
Jeden dwa trzy cztery, powoli przyjdź do mnie
#x4
Panie Lee podstępny, czy wstrząsnął tobą mój talent?
Złapałeś trochę mojej przynęty, nie uśmiechaj się, to tłuste
Nie lekceważ mnie, mam mężczyznę
On jest pełen wdzięków więc nie możesz być jak on
Jego gęste brwi i szerokie ramiona
Od stóp do głów, och mój Boże
##
###
#x4
Ty tylko nadal badasz moje uczucia
To frustrujące, zaczynam być poirytowana
Przestań tylko badać moje uczucia
###
angielskie tłumaczenie pop!gasa 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...