Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 5 lipca 2013

A Pink - NoNoNo


A Pink - Nie nie nie

#Nie bądź smutny nie nie nie, nie jesteś sam nie nie nie
Zawsze stawałeś się moim światłem
Chwyć moją dłoń, chodź i oprzyj się o mnie
Zawsze będę twoją siłą

Przyszedłeś do mnie, kiedy miałam problemy
Miękko do mnie przyszedłeś i pocałowałeś mnie
Otuliłeś mnie jak magia
Nigdy wcześniej się tak nie czułam

Czy czasami jest ci ciężko?
Dlaczego jesteś smutny w samotności?
Kiedy światła wyłączają się jedne za drugimi
Będę cię oświetlać

#

Miałeś taki wiele marzeń i kiedy byłeś zdenerwowany
Miałeś nadzieję na cud pośród wielu trudności
Nigdy nie widziałam, żebyś został wstrząśnięty przez bezustanny wiatr

Czy długo to w sobie dusisz?
Dlaczego bez słowa nisko zwieszasz głowę?
Kiedy na tym świecie ludzie jeden za drugim zaczynają cię opuszczać
Będę cię oświetlać

#

Zawsze byłeś dla mnie siłą
Zawsze we mnie wierzyłeś
Kiedy wszyscy mówią ci, żeby przestać
Stanę się ostatnią miłością, na którą możesz patrzeć

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...