Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 4 lipca 2013

Park Jung Hyun (Lena Park) - My everything 2013 (We Got Married Global Edition OST)


Lena Park - Moje wszystko

Czasami siedzę w ciemności
Czekam na znak, brak mi tchu
Nie mogę uwierzyć, że nie jesteś tylko snem
Ale kiedy chwycisz moją dłoń
Wszystkie moje lęki blakną
Twoja miłość jest prawdziwsza niż cokolwiek innego
Och, co kiedykolwiek znałam

#Trzymaj mnie blisko
Nigdy mnie nie puszczaj, jestem twoja
Z całym moim sercem
Z całą moją duszę
Nigdy nie patrzę wstecz, uwolniłeś mnie

##Jesteś moim wszystkim
Powietrzem, którym oddycham
I twoja miłość jest wszystkim, co muszę wiedzieć
Że możemy przeżyć to życie
Na zawsze ramię przy ramieniu
Dajesz mi siłę, żeby zmierzyć się z falą
Jesteś słońcem na niebie
Sposób, w jaki patrzysz mi w oczy
Czuję się całkiem nowy, żyję
Bo mówią mi, że jestem twoja i
Ty jesteś mój

Myślałam, że miałam wszystkie odpowiedzi
Znałam swój sposób, moje życie było
Czymś, co myślałam, że nigdy się nie zmieni
Wtedy ty przyszedłeś
Wywróciłeś mój świat do góry nogami
I dziecinko, jestem taka szczęśliwa, że się myliłam
W twojej miłości, jestem w domu

#
##

Więc kiedy nic nie idzie po twojej myśli
Kiedy czujesz się zawiedziony, kiedy się boisz
Po protu sięgnij po mnie, jestem tutaj
Każda burza, każda góra, na którą trzeba się wspiąć
Oprzyj się o mnie, jestem przy tobie
Nigdy cię nie opuszczę

##

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...