Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 5 lipca 2013

Jewelery - Hot & cold 2013


Jewelery - Gorący i zimny

Przez ciebie spędzam godziny przed twoim domem, mając na sobie ubrania, które ci się podobają
Patrzę na mój zegarek i minęło wiele czasu

Widzę twój samochód nadjeżdżający z daleka, widzę dziwną dziewczynę koło ciebie
To nie może być, szczypię się w policzek, ale przechodzisz koło mnie

#Chcę cię mieć, gorący gorący gorący
Przyjdziesz do mnie? Zimny zimny zimny
Nienawidzę tych zimnych oczu, nienawidzę siebie
Gorący i zimny, gorący i zimny, gorący i zimny, gorący i zimny
Nie lubię (gorący gorący gorący) tej osoby koło ciebie (zimny zimny zimny gorący gorący gorący i zimny)
Ona nie będzie cię kochać tak jak ja

Poczekaj, masz na sobie koszulę, którą ci kupiłam, nawet czarny krawat i zegarek, który nosisz
Ona niesie torebkę i idzie jak przegraniec, ona nie wygląda z tobą dobrze
Ona cię nie zna, ja znam cię lepiej, po prostu już przestań

Ucinasz moje słowa i unikasz mnie, śmiejesz się ze mnie i mijasz mnie, ona też się śmieje
Lubisz ją bardziej niż mnie? Nie mogę w to uwierzyć

#

Wciąż nie mogę cię zapomnieć, ale wydaje się, że masz się świetnie i już o mnie nie myślisz, czy chociaż raz obejrzysz się na mnie?
Kocham cię, kocham cię, kocham cię, dziecinko potrzebuję cię, potrzebuję cię
Kocham cię, kocham cię, kocham cię, ona nie jest ta jedyną, chodź do mnie

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...