Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 10 czerwca 2013

VIXX - Chaos 2013


VIXX - Chaos

Te oczy we mnie wnikają, przebijają moje serce
Przenikają do hormonów w moim ciele, ona mnie kontroluje, zła dziewczyna

Chwila, kiedy pierwszy raz cię zobaczyłem, to była idealna chemia
Jestem twoim dodatkiem, który został dla ciebie przygotowany
To nie niebo, a koniec to piekło, ale przyciąga mnie do ciebie

#Pragnę cię, rozpalasz mnie jak szalona
Im jestem bliżej, tym bardziej jestem cięty nożem nazwanym twoim imieniem
Chociaż znam koniec, wciąż w tobie tonę

Bez lęku, bez kalkulacji, jestem w tobie zakochany
Bardziej niż moja głowa, moje ciało jest do ciebie przyciągane, już nie mogę tego znieść

Moja głowa jest sparaliżowana, kompletny chaos
Pokonujesz mnie tylko jednym ruchem ciała
Kompletnie przełamałaś mój zimne uzasadnienie i sens

#

## Niebezpieczna niebezpieczna niebezpieczna x3
Śmiejesz się ze mnie i gestykulujesz do mnie, niebezpieczna

Taka niebezpieczna, sexy jesteś moją Wenus
Jesteś śmiertelna i niebezpieczna, ale jestem facetem gotowym cierpieć, więc pas
Rozbujaj to, weź mnie, jeśli nie jesteś pewna siebie, po prostu daj mi swoje ciało
Będę cię dobrze traktował, ostrożnie, zapierając dech, głębiej
Teraz

Mam cię, nie ważne jak bardzo cię mam i wypełniam cię
Jak gdyby w moim sercu była dziura
Ciągle jestem spragniony, w dół dół dół

##

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...