Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 10 czerwca 2013

VIXX - Love letter 2013


VIXX - List miłosny

Nawet jeśli nie jestem dobrym mówcą, proszę zrozum mnie
Powiem ci całą prawdę, którą chowałem

Pamiętasz dzień, kiedy pierwszy raz się spotkaliśmy?
Twoje śliczne usta uśmiechnęły się do mnie

Po tym dniu byłem zdeterminowany
Że nigdy nie chcę stracić cię z moich objęć
Że pójdę do samego końca

#Powiedzenie kocham cię samymi słowami może nie być wystarczające
Jednak dzisiaj wyznam ci swoje uczucia

Pragnę być z tobą, zawsze krok za tobą
Nie zapomnij, że jest osoba, która cię ochroni

Kiedy cię spotkałem, też coś znalazłem
To żeby cały dzień sprawiać, żebyś się uśmiechała, każdego dnia

Mogą być chwile, kiedy jestem naprawdę zajęty, ale
W mojej głowie są myśli tylko o tobie

#

Kiedy powiesz mi, żeby się rozchmurzyć
Kiedy twoje oczy na mnie patrzą
Te rzeczy sprawiają, że teraz istnieję
Nie mam ci nic więcej do powiedzenia oprócz tego, że cię kocham

Dziękuję tak bardzo, że czekałaś na mnie do końca
Za patrzenie na mnie bez drżenia

Polegaj na mnie, uwierz w moją miłość
Cały czas bądźmy razem, na zawsze

Kocham cię, potrzebuję cię
Kocham cię, potrzebuję cię
To tylko ty na zawsze

Zostań przy mnie, pocieszę cię
Kochajmy jakby świat tak się zatrzymał

Dziękuję za to, że jesteś sobą

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...