Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 10 czerwca 2013

VIXX feat. Minah - You're mine 2013


VIXX feat. Minah - Jesteś moja

Dalej skarbie, dalej skarbie skarbie, zanim skończy się ta noc
Nie wracaj do domu, jest wciąż wiele do zrobienia
Dalej dalej skarbie skarbie, zanim zmienię zdanie
Przestań grać trudną do zdobycia, zebrałem odwagę i odezwałem się do ciebie dziewczyno

Ostatnio wątpiłem w ciebie
Czy naprawdę mnie kochasz
Zostań na chwilę, daj tą szansę, żeby zajść głębiej
Nasz związek kręci się na zewnątrz

#Przestańmy na dzisiaj, wystarczy na dzisiaj
Wciąż potrzebujemy czasu, żeby się poznać
Kocham cię, lubię cię, ale
Szczerze, martwię się, posuwamy się zbyt szybko

##(Witaj witaj) przestań się powstrzymywać
(Witaj witaj) nie graj takiej trudnej do zdobycia
Jesteśmy już dorośli, dlaczego to robisz, proszę, przyjdź do mnie dziecinko

(Nie nie) wciąż myślę
(Wszystko wszystko) wciąż się martwię
Ciągle pojawia się twarz mojej mamy, to skomplikowane

Przestań się powstrzymywać, jesteś taka śliczna
Jak mogę to znieść? Już nie mogę tego znieść, cierpliwość jest trudna
Jestem smutny, że nie mogę cię mieć całej
Jestem niegrzeczny dla tych seksownych ust
Zostawienie ciebie samej jest nawet bardziej niegrzeczne
Hej, wybacz mi, przestań się powstrzymywać i chodź teraz do mnie

#
##

Jeśli się tu zatrzymasz, co powinienem zrobić?
Nie będę w stanie spać całą noc
Mam dość rozmawiania tylko za pomocą słów
Naprawdę nie znasz mojego serca

##

(Oboje oboje) oboje tak bardzo się kochamy
(Poziomo, pionowo) dlaczego to mierzysz?
Nie unikaj moich oczu, też to czujesz

Jesteś moja (jesteś moja)
Jesteś moja (jesteś moja dziewczyno)
Już jesteś moja
Naprawdę cię lubię, teraz ci zaufam

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...