Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 30 czerwca 2013

SISTAR - If U want 2013


SISTAR – Jeśli chcesz
Haa oh oh yeah yeah (oh powiedz mi czego chcesz)
Oh chłopcze mam zamiar być z tobą
Naprawdę chcę z tobą być
Naprawdę chcę z tobą zostać (hmm ok)
Oh dziecinko dziecinko nie wiesz?
Przypadkowo, wpadliśmy na siebie
Każdego razu, gdy sie spotykamy czuję jakby moje serce miało latać
Nie bądź tak niezręcznie niezgrabny
Nie znasz kobiet, dlaczego nie znasz mojego serca

#Sprawiasz, że jestem niespokojna, widzę tylko ciebie
Naprawdę chcę z tobą zostać
##Jeśli chcesz, nauczę cię miłości
Jeśli chcesz, zawsze uśmiechaj się do mnie
Jeśli chcesz, podejdziesz trochę bliżej mnie?
Potrzebuję tylko ciebie, na zawsze z tobą
###Moje serce łomocze, zaczynam się denerwować oh dziecinko
Wciąż dostaje zawrotów głowy, lubię to
Chłopcze, potrzebuję cię tak bardzo, jak cie kocham
Jeśli chcesz, przytul mnie, kochaj mnie
Jeśli chcesz, każdego razu, gdy złączą się nasze spojrzenia i mijasz mnie
Czuje jakby czas się zatrzymał
Przestań niezręcznie mówić o innych rzeczach
Dlaczego jeszcze nie wiesz? Dlaczego nie znasz mojego serca?
#
##

Wiem, że ty także mnie pragniesz
To oczywiste, przestań ukrywać swoje serce dziecinko 
Jestem inna od dziewcząt, które spotkałeś 
Możesz po prostu traktować mnie dobrze, nie zostawię cię
Rób tak, jak mówi ci twoje serce, rób tak, jak mówi ci twoje ciało
Nie słuchaj ich, gdy mówią żebyś odszedł daleko
Martw się o jutro, gdy jutro nadejdzie
Ciesz się tym i powiedz mi, że teraz mnie pragniesz 
##
###
Jeśli chcesz
Dziecinko kocham cię
angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...