Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 27 czerwca 2013

SHINee - Password 2013


SHINee - Hasło

Jak mam otworzyć te drzwi w głębinach naiwnego serca
Czy mam po prostu otworzyć je siłą? Nawet kiedy się w nie wpatruje, wymykają się mi i zatrzaskują
Nie możesz mnie zobaczyć i poczuć, chcę się przez nie przebić i tulić cię tymi rękoma
Nie słyszysz jak pukam, jesteś jedyną, za którą dalej dalej idę

Ech och ooch chcę, żebyś powiedziała mi swoje hasło
Dziecinko ech och ooch jest wszystkim nieznane, twoje hasło hasło

Delikatnie dotknij mnie tymi swoimi dłońmi, nie bój się, jest dokładnie tak, jak myślałaś
ta zimna błędna wiadomość, po prostu to zignoruj i przeskocz to
Chcę cię tulić i poczuć cię, jeśli nie czujesz prawdy, nie zrozumiesz tego
Słyszę jak wołasz, nadszedł najwyższy czas, żeby pozbyć się zamka, razem
"Jestem jedynym, który zna twoje hasło hasło"

Ech och ooch chcę, żebyś powiedziała mi swoje hasło hasło
Ech och ooch jest wszystkim nieznane, twoje hasło hasło
Dziecinko ech och ooch chcę, żebyś powiedziała mi swoje hasło hasło

Bardziej zbliż się do mnie, chodź tutaj i wszystko mi pokaż
Och nie bój się (mogę zgadnąć twoje hasło) x3

Chcę, żebyś powiedziała mi swoje hasło, jest wszystkim nieznane, twoje hasło hasło
Chcę, żebyś powiedziała mi swoje hasło, jest wszystkim nieznane, twoje hasło hasło
"Jestem jedynym, który zna twoje hasło hasło"

Ech och ooch chcę, żebyś powiedziała mi swoje hasło hasło
Ech och ooch jest wszystkim nieznane, twoje hasło hasło
Dziecinko ech och ooch mam zamiar poszukać twojego hasła hasła miłości

angielskie tłumaczenie Coded Kpop Lyrics

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...