Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 27 czerwca 2013

SHINee - I'm with you 2013


SHINee - Jestem z tobą

Zgubienie drogi w lesie
Jesteś zagubionym dzieckiem
Nie będącym w stanie zobaczyć światła księżyca i gwiazd
Płaczesz

Słyszysz mnie? Dziecinko, widzisz?
Och proszę moja dziewczyno, och jestem z tobą

#Dziecinko nie płacz, jestem przy tobie
Słyszysz mój głos?
Dziecinko moja miłości miłości miłości
Więc możesz spróbować osuszyć swoje łzy
Nie jesteś już sama
Nie jesteś sama sama sama

W tym samym miejscu wielokrotnie chodząc w tą i z powrotem
Skąd przyszedłem? Gdzie powinienem iść?
W takiej chwili, oczyść swoje uszy
Spróbuj wsłuchać się w swoje serce

Dziecinko przygotuj się
Teraz zamknij swoje oczy i uwierz w siebie
Posłuchaj swojego serca, jestem z tobą
Bo tak bardzo cię kocham

#

Kiedy poranek (wschód) niebo w końcu tu jest (poczuj mnie, poczuj mnie, poczuj mnie wow)
Zobaczysz drogę światła (poczuj mnie, poczuj mnie, poczuj mnie wow)
Możesz postawić kroki (kocham cię, kocham cię w każdej chwili)
Oświetlam cię (oświetlam cię)
Oświetlam cię (oświetlam cię)

Zgubienie drogi w lesie
Moje myśli
Słyszysz je?

#

Dziecinko nie płacz, jestem przy tobie
Słyszysz mój głos?
Dziecinko moja miłości miłości miłości
Więc możesz spróbować osuszyć swoje łzy
Nie jesteś już sama, jestem z tobą

angielskie tłumaczenie Forever_SHINee


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...