Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 27 czerwca 2013

SHINee - Burning up! 2013


SHINee - Spalać się

3 2 1!
Dalej!
Koniec
Z powstrzymywaniem się!

Ja, który jestem nieśmiały, nagle się rozpalam
Chcę sprawić, żeby ta dziewczyna widziała tylko mnie
Za każdym razem, kiedy rzuca uśmiech
Wszyscy wszyscy wydają się za nią lecieć
To nieuczciwa linia startowa

Hej! Od teraz
Hej! Nie ma potrzeby się powstrzymywać
Hej! Ale! To jest uczciwe i sprawiedliwe

Rusz się do przodu! Bang! Bang!
Rozgrzewamy się! Całkiem mocno!
I zmieniają się miłosne targi
Rozpryskując naszą wolność o podłogę
Spalamy się, spalamy się
Tak bardzo pragnę tą dziewczynę
Hej! Boże, proszę
Hej! Jeśli pozwolisz mi wygrać ten wyścig
Hej! Nie będę pragnąć niczego więcej
Hej! Więc Boże, proszę
Hej! Wybierz mnie
Hej! Moja miłość jest bang bang rozpala się!

Bang bang rozpala się!
Bang bang rozpala się!

Znowu ze swoimi dzielnymi przyjaciółmi ruszamy w tym samym czasie
Chcę być jedynym przy boku tej dziewczyny
Za każdym razem, gdy wzrasta niepewność
Każdy celuje, żeby być następnym
To zapakowany grafik

Hej! Jeśli tak ma być
Hej! Nie ma potrzeby współczuć
Hej! Ale! To jest uczciwe i sprawiedliwe

Rusz się do przodu! Bang! Bang!

Rusz się do przodu! Bang! Bang!
Rozgrzewamy się! Całkiem mocno!
Nie przegap swojej szansy na miłość
Miłość przychodzi i odchodzi w naszym wolnym czasie
Spalamy się, spalamy się
Hej! Och moja dziecinko
Hej! Jeśli wygram ten wyścig
Hej! Będę na dziewiątej chmurze*
Hej! Och moja dziecinko
Hej! Wybierz mnie
Hej! Moja miłość jest bang bang rozpala się!

Dlaczego nie mogę się zmusić, żeby to powiedzieć
Jeśli się pospieszę
Możliwe, że nigdy więcej już jej nie zobaczę
Więc nie zrezygnuję ze swojego przeznaczenia, którym jesteś ty

Moja miłość jest bang bang rozpala się!
Bang bang rozpala się!
Moja miłość jest bang bang rozpala się!
Bang bang rozpala się!

Wszystko w tobie jest wyjątkowe
I to nadzwyczajnie nas wabi
Więc kto pośród nas jest najlepszy? Jesteś jak kochanka, która nas testuje
Hej! Nawet jeśli to tylko trochę
Hej! Jeśli tylko twoje oczy spotkają się z czyimś wzrokiem
Wszystko i wszyscy wariują na twoim punkcie, wariują

Rusz się do przodu! Bang! Bang!
Rozgrzewamy się! Całkiem mocno!
I zmieniają się miłosne targi
Rozpryskując naszą wolność o podłogę
Spalamy się, spalamy się
Tak bardzo pragnę tą dziewczynę
Hej! Boże, proszę
Hej! Jest prawie czas
Hej! Uwolnij mnie, nie potrzebujesz powodu
Hej! Ale jeśli możesz
Hej! Wybierz mnie
Hej! Moja miłość jest bang bang rozpala się!

*być na 9 chmurze - czuć wyjątkowość radość, euforię

angielskie tłumaczenie Language By Music


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...