Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 29 czerwca 2013

SHINee - Kiss yo 2013


SHINee - Całować cię

Halo?

#Ach, nie rozłączaj się ze mną, nie rób tego!
Moja cierpliwość w czekaniu na ciebie jest jak guma do żucia, która osiągnęła swoje granice
Co jest nie tak? Poważnie, powiedz mi
Co się stało, że wszystko tak wygląda
Co się dzieje, no dalej

Nie zdradziłem cię
To fałszywe oskarżenia
Jesteś jedyną, której pragnę
To prawda
Chcesz loda? Czekolady?
Powiedz mi, czego chcesz

##Chcę cię całować
Chcę cię całować
Chcę cię całować
Dobrze?
To moja frustracja
Hej! Hej! Hej!
Masz złe wyobrażenie

Chcę cię całować
Chcę cię całować
Chcę całusa

Poczekaj! Ty!

Traktujesz mnie, jak masz na to ochotę
Co mały ja może zrobić, żeby to naprawić
BoonBoon* przychodzisz i odchodzisz
Nie jesteś bumerangiem
BoonBoon tylko dlatego, że cię kocham
Stajesz się nieodpowiedzialna

Chcę odwrócić od ciebie wzrok albo umieścić cię na spodzie mojej listy
Jesteś jedyną, której pragnę
To prawda
Kino? Wesołe miasteczko?
Gdzie chcesz iść?

#3

Pójdziemy do miejsca
Dziecinko miejsca, które kochasz
I wtedy "mocno mnie przytul"
To jest to, co mam ochotę ci powiedzieć
I potem całować cię, całować cię, całować cię, całować cię
Całować cię, całować cię, całować cię yeah!

Hej!
1 2 3 co to za powód?
1 2 3 co to znaczy?

Proszę, poczekaj!

#

Naprawdę moje serce się nie zmieniło
Jesteś dla mnie jedyną
To prawda
Posłuchaj mnie!
W tym tempie dzisiaj to będzie szalona noc!

##

Dlaczego tego nie wypróbujemy
Dziecinko, chcę sprawić, żeby twoje serce
Ścisnęło się z powodu uczuć
"Chodź za mną w ciszy"
Mówię z taką poważną twarzą
Chcę cię całować, całować cię, całować cię, całować cię
Całować cię, całować cię, całować cię yeah yeah yeah!

Chcę cię całować
Chcę cię całować
Chcę cię całować
Hej! Hej! Hej!
To moja frustracja
Hej! Hej! Hej!
Masz złe wyobrażenie

Chcę cię całować
Chcę cię całować
Chcę całusa
Hej! Hej! Hej! Yeah!
Hej! Hej! Hej!
To moja frustracja
Masz złe wyobrażenie
Chcę cię całować
Chcę cię całować
Chcę całusa
(Całować cię ha ha ha!)

Halo, chciałabyś mnie pocałować?

*boon oznacza dar, ale nie jestem pewna, czy tutaj o to chodzi

angielskie tłumaczenie Language By Music


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...