Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 26 czerwca 2013

SHINee - Breaking news 2013


SHINee - Najświeższe wiadomości

To najświeższe wiadomości
(To najświeższe wiadomości) bądź tutaj
To najświeższe wiadomości ahhhhh!! foo!!
To najświeższe wiadomości (sprawdź!)
(To najświeższe wiadomości) dalej (dalej)
To najświeższe wiadomości wiadomości wiadomości
(Dalej! Powal ściany!)

Mój głos uderza dźwiękiem S.O.S
Przekazuje frustrację
I pęka w mojej głowie
Przejściowo i impulsywnie
Z pewnością ukrywam takie uczucia

Codziennie, co noc i kiedy to sobie uświadomię, w każdej chwili
Szukam światła
Możesz wszystko postawić na to, że będzie w porządku
Jestem wspaniałym odrodzeniem
Nie możemy przestać lśnić, tak jak gwiazda

Bicie serca, bicie mojego serca
Rzeźbi czas, te najświeższe wiadomości
Pozwólcie mi się podekscytować!
Niech to głośno zabrzmi, te najświeższe wiadomości

Dalej (stwórz swoją historię)
Wszystko, w co wierzyłem jest prawdą
Tak wysoko (więc uwalniam się)
Nawet więcej chwały (dotknij tajemnicy)
To przerabia chwilę, te najświeższe wiadomości

To zwyczajny nagłówek
I jutro jest ostateczny termin
Więc nie mamy czasu, żeby marnować go na poprzednie numery
Jesteś gotowy? Krzycz z całych sił
Rzuć sobie wyzwanie i przejdź przez wiatr, na scenie staje się ciężko i czasami jest szalenie

Codziennie, za każdym razem i kiedy o tym myślę, to w każdej chwili
Smak smak mojej frustracji
Możesz wszystko postawić na to, że będzie w porządku
Nie wiesz, że nic złego się nie dzieje?
Ze mną próbującym żyć takim jaki jestem, żyć w miłości yeah!

Bicie serca, do bicia mojego serca
Krzycz do fajerwerków, to najświeższe wiadomości
Pozwólcie mi się podekscytować!
Nie możemy tego przed tobą ukrywać, ponieważ to najświeższe wiadomości

Dalej (twórz swoją historię)
Zawsze (zmieniaj przeznaczenie)
Tak bardzo pragnąc wypełnić nasze nadzieje
Tęsknimy za zajściem tak daleko, tak daleko (więc się uwalniam)

Nawet więcej chwały (dotknij tajemnicy)
To przez wszystko się przedrze, te najświeższe wiadomości

Te tajemne pragnienie jest w toku (znajdę w toku)
Tańczę w miłości, wyłaniam się w prawdzie i wracam do życia!

Ya yeah ach jakie kłamstwa, przed nami jest ścieżka w nieznane
Mamy miłość i sprawiliśmy, że bije na świecie
Chcąc spróbować i postawić na możliwości, wskakuję w to i
Od razu odchodzę
Ten, to miejsce to nowa era
Nie ważne ile razy zabłądzimy, teraz jesteśmy ponad odległością
Dzisiaj też nasza ciekawość się nie zatrzymuje

(Dobrze!) Bicie serca, bicie mojego serca
Rzeźbi czas
Najświeższe wiadomości (to najświeższe wiadomości)
Pozwólcie mi się podekscytować! (Podekscytować)
Niech to głośno rozbrzmi
Najświeższe wiadomości (powal to, powal to)

Dalej (twórz swoją historię)
Zawsze (zmieniaj przeznaczeni) przeznaczenie
Wszystko, w co wierzyłem jest prawdą (chcę ci pokazać prawdę)
Tak wysoko (więc uwalniam się)
Nawet więcej chwały (dotknij tajemnicy)
To przerabia chwilę
To najświeższe wiadomości (najświeższe wiadomości)

To najświeższe wiadomości (to najświeższe wiadomości)
To najświeższe wiadomości

angielskie tłumaczenie Language By Music

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...