Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 4 czerwca 2013

MBLAQ - Smoky girl 2013


MBLAQ - Wystrzałowa dziewczyna

Samotnie wchodzę do klubu klubu
Jest około drugiej nad ranem
Siedzi samotnie na rogu baru
Jej szczupła dłoń trzyma sok cytrynowy

Ona ona była wystrzałową dziewczyną
Jej włosy w światłach lśnią czerwienią
Jej smutne oczy wypełnione udręką

Wystrzałowa dziewczyna, wystrzałowa dziewczyna, wystrzałowa dziewczyna, wystrzałowa dziewczyna
Dziewczyna wystrzałowa dziewczyna, wystrzałowa dziewczyna, wystrzałowa dziewczyna
Dziewczyna wystrzałowa dziewczyna, wystrzałowa dziewczyna, wystrzałowa dziewczyna, wystrzałowa dziewczyna

Sprawiasz, że w tobie tonę
Nagle do ciebie podchodzę
Ale ty zajmujesz się taką łatwą miłością
Chwilowy romans
Myślałem, że cię miałem

Ona ona była wystrzałową dziewczyną (ona była wystrzałową dziewczyną)
Jej włosy w światłach lśnią czerwienią (lśnią czerwienią)
Jej smutne oczy wypełnione udręką

#Możesz przy mnie usiąść, możesz odrobinę mocniej mnie objąć dziecinko
Ale tak łatwo próbujesz mnie wymazać, jak makijaż czy dym

##Możesz trochę bardziej się zbliżyć, możesz odrobinę ciaśniej mnie objąć, dziecinko
Powiedz mi co cię zasmuca, otwórz okno do swojego serca

###Wystrzałowa dziewczyna x7
Rozwalasz mnie swoimi małymi ustami i ścierasz mnie jak makijaż

W twoich dłoniach jest szklanka soku cytrynowego
Inni, kiedy widzą cię trzeźwą, patrzą na ciebie z rozczarowaniem
I nawet nie próbują, oczywiście ich ignorujesz sio sio
Jakby to był banał
Patrzysz na mnie i się uśmiechasz


To byłby oczywiste, gdybym nie miał ukrytego motywu
Szczerze, jestem pijany tą nocą
Wciąż mamy tak wiele do powiedzenia dziecinko
Nie mówię, że powinniśmy nakręcić smutną dramę
Nie ma powodu, żeby się spieszyć, po prostu wyciągnij dłoń
Chociaż dopiero co się poznaliśmy, czy wejdziesz do pustego pokoju, którym jest moje serce

#
##
###

angielskie tłumaczenie Language By Music

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...