Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 4 czerwca 2013

EXO-K - My lady 2013


EXO-K - Moja pani

Ona jest moją dziecinką
Topię się jak czekolada na koniuszkach jej białych dłoni
Wchodzisz w moje drzwi och yeah

Ona jest moją panią
Jestem niewolnikiem twoich olśniewających ust, w których zatonąłem
Wbiegam w twoje serce, och yeah

Pokaż mi więcej siebie (nie kłam)
Jeśli jesteś ze mną szczera (to będzie łatwe)
Pojawi się słodka harmonia, której nie można było wcześniej poczuć
Nie spóźnij się!

#Nie jestem przyjacielem
Chcę być dla ciebie mężczyzną
Nie jestem tylko jakąś osobą
Jestem tą jedyną osobą, która ma cię bronić

##Nie jestem przyjacielem
Już od chwili, kiedy pierwszy raz cię ujrzałem
Nie mówię tego od tak
Pani, to tylko ty

Rozproszyło się na stole, niechlujnie rozlało
Moje drżące i niezdarne wyznanie miłości
Jesteś gotowa na miłość?

Twoje oczy są piękniejsze i bardziej pożądane niż diament
Tam [w środku] chcę marzyć tylko o tobie

Nie udawaj, że nie wiesz, unieś głowę i spójrz na mnie
Nie unikaj moich oczu, nie mogę z ciebie zrezygnować

Podejdź do mnie odrobinę bliżej (nie przestawaj)
Kiedy cię obejmuję (wszystko jest dobrze)
Melodia płynie, łaskocząc moje uszy
Nie spóźnij się

#
##

Nie jestem przyjacielem
Moja pani
Nie mówię tego od tak
Pani, daję ci moją miłość

Ona jest moją dziecinką, na koniuszkach jej białych dłoni

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...