Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 4 czerwca 2013

MBLAQ - R U OK?


MBLAQ - Masz się dobrze?

Gdziekolwiek jestem, jestem jaskrawy, właściwie, jestem dokładnie wystarczający
Każdy może powiedzieć, że moje dni codziennie są takie same
Po prostu tak żyję
Yeah, to wystarczające
Stary przyjaciel, podążam za wszystkimi trendami, jest dobrze tak jak jest

Nie ma cię tutaj, ale żyję swoim życiem
Toczy się i jest takie świetne
Mój pracowity dzień i grafik mija jak szalony, cały dzień
Poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek i weekend, dzwonią do mnie przyjaciele
Zaczynam się przyzwyczajać do tych nocy bez ciebie

#Dobrze sobie radzę, masz się dobrze dzisiaj wieczorem?
Czas tak po prostu mija, czy w ten sposób będę miał się dobrze?

Czy czasami tu przychodzisz? Tamten neon wciąż jest jasny
Znaki drogowe oznaczają nasz początek i koniec
Dzisiaj mam w swojej ręce, dłoń innej dziewczyny
Kiedy stąpam po wspomnieniach, które wyrzuciliśmy na tą ulicę

Wciąż czekam aż zmieni się światło, więc patrzę na drugą stronę
Naprzeciw ulicy jest dziewczyna, która wygląda jak ty i złączyliśmy nasze spojrzenia
Ale zmieniło się światło, jest zielone, więc muszę iść w swoją stronę
Zaczynam się przyzwyczajać do tych nocy bez ciebie

#

Zmieszany z tłumem ludzi, każdy taki jest
Czy tylko coraz bardziej zostanę pogrzebany?
Płynący czas po prostu tak mija
Ale wydajesz się mieć dobrze

Kiedy śpię i się budzę, moja szyja trochę boli
Pojawiłaś się w moim śnie i wywróciłaś moje wnętrze
Znowu jestem roztrzepany, kiedy ścielę łóżko
Moje wnętrzności płoną przez twoje widmo, zwężając mi gardło
Zaglądam do lodówki i stoi tam tylko piwo
Otwieram maszynę do gotowania ryżu, ale jest tam tylko powietrze
Nawet nie jem, a jak z tobą? Masz się dobrze beze mnie?

# x2

angielskie tłumaczenie pop!gasa


1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...