Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 4 czerwca 2013

MBLAQ - Celebrate 2013


MBLAQ - Świętujmy

Szczerze, ostatnio dużo o nas myślałem, ponieważ wszystko wydawało się być kłamstwem
Jak niewyraźna przeszłość, jak sen, który znika, kiedy zamykasz oczy
Podarowałaś mi trzepotanie serca jak pierwszy śnieg
Uśmiechałaś się do mnie, biało jak śnieg (uśmiechałaś się do mnie)
Kiedy o tobie myślę, moje serce galopuje

#Świętujmy, nawet niebiosa nam gratulują
Świętujmy, świat staje się naszym tłem (jesteśmy głównymi bohaterami)
Ponieważ jesteś jak pierwszy płatek śniegu, ponieważ drżę, kiedy cię widzę, świętujmy
Tak jak słońce zawsze wstaje o poranku, nigdy się nie zmienię

Mogę (mogę) pamiętaj możesz (możesz) uwierz mi
Czasami, czuję jakbym był zbyt szczęśliwy, wydaje się jakby to miało po prostu zniknąć
Jak biały anioł, jak sen, który znika, kiedy otworzysz oczy
Obdarowałaś mnie ciepłem jak światło słoneczne
Chronisz mnie jak wiatr (chronisz mnie)
Kiedy o tobie myślę, moje serce galopuje

#

To nasza historia - ponieważ zacisnęłaś moje serce
Ciągle jestem przez ciebie przyciągany, jesteś moim wszystkim
Nie mogę oderwać od ciebie oczu, wariuję przez ciebie
Zostań przy mnie, kocham cię dziecinko

#

Nawet niebiosa nam gratulują
Świętujmy, świat staje się naszym tłem, a my jesteśmy głównymi bohaterami

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...